Aviseringar
Rensa alla

har ont i tänderna


Ämnesstartare

El Guaje:

Du kan ju inte sova nu. Skapa fler kuliga trådar istället så vi som inte kan sova har nåt o roa oss med.

Ok får väl försöka med det men du måste bidra med trådar också, alla inloggade borde skapa 1 varsin tråd faktiskt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

nä jag är alldeles för trött somnar nästan
oats sover.... tror jag

Ta det inte på fel sätt men är lite lättad över detta. För måste också sova riktigt snart. Men det är roligare och mer intressant att följa erat äventyr än att sova, så jag hade skjutit upp sömnen. Men vad bra, då kan jag varva ner o snart gå o lägga mig, så kan det bli mer roligheter imorgon. Eller ja, efter att jag slutat jobba. Fast jag slutar ju egentligen aldrig att jobba... egentligen... [sad]

[love]


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Ok får väl försöka med det men du måste bidra med trådar också, alla inloggade borde skapa 1 varsin tråd faktiskt..

Ja egentligen borde jag bidra. Ska se vad jag kan göra! Natten är ung så än finns det gott om tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ta det inte på fel sätt men är lite lättad över detta. För måste också sova riktigt snart. Men det är roligare och mer intressant att följa erat äventyr än att sova, så jag hade skjutit upp sömnen. Men vad bra, då kan jag varva ner o snart gå o lägga mig, så kan det bli mer roligheter imorgon. Eller ja, efter att jag slutat jobba. Fast jag slutar ju egentligen aldrig att jobba... egentligen...

Men fy vad jobbigt, just det minns lite om det faktiskt hörru..
Hoppas du sover bra när du ska sova. Nu är det inte mycket till äventyr. Imorgon vill jag inte ens veta av. Hujedamej. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja egentligen borde jag bidra. Ska se vad jag kan göra! Natten är ung så än finns det gott om tid.

Ja, jag vill bara inte att det ska vara dag så jag måste göra saker. Bra att skriva i trådar så man glömmer lite. Ska använda mina sista krafter till tankar om nya trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

just det minns lite om det faktiskt hörru..

Va? Om vilket då? Mitt jobb?

Hjärtlös:

Imorgon vill jag inte ens veta av

Fast jag vill veta av dig imorgon[no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Va? Om vilket då? Mitt jobb?

Ja precis

Storchen84:

Fast jag vill veta av dig imorgon

Är osäkert om jag befinner mig här då. Vill inte tänka på vad allt jag skjutit upp kommer bidra till imorgon... ush


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Ja, jag vill bara inte att det ska vara dag så jag måste göra saker. Bra att skriva i trådar så man glömmer lite. Ska använda mina sista krafter till tankar om nya trådar.

Då äre bra att dra ut på natten! försöka släppa morgondagen och njuta av den tysta lugna natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Då äre bra att dra ut på natten! försöka släppa morgondagen och njuta av den tysta lugna natten.

Ja. Jag har i alla fall sällskap som är lugnt och något värmande som kanske hjälper mig att hålla mig vaken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Är osäkert om jag befinner mig här då.

Vill veta av dig iövermorgon också. Och alla andra dagar. Gäller ost också

Hjärtlös:

Ja precis

Okej, får väl ta detaljerna kring vad du minns någon annan dag[smile]lustigt dock att du minns det och vad det nu var mer om mig efter så lång tid...

Oroa dig inte för mycket om morgondagen. På ett eller annat sätt löser det sig.

God natt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Okej, får väl ta detaljerna kring vad du minns någon annan daglustigt dock att du minns det och vad det nu var mer om mig efter så lång tid...

Jo, men vissa saker minns jag av kanske att läsa några ord.

Storchen84:

Oroa dig inte för mycket om morgondagen. På ett eller annat sätt löser det sig.

God natt.

Godnatt och sov gott


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Ja. Jag har i alla fall sällskap som är lugnt och något värmande som kanske hjälper mig att hålla mig vaken.

Det är bra! Drick te och lyssna på fin musik så håller man sig vaken 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är bra! Drick te och lyssna på fin musik så håller man sig vaken 🙂

Jaaa, fast inget te för mig nu när jag har borstat tänderna. [sad]
Skapar en bra, mysig lista som passar till natten och mörkret och vintern och hösten och allt som är kallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Godnatt och sov gott

Detsamma

Image

Ps, nån dag får du lära mig hur postar gifs, eller hur man ens hittar gifs att posta. Ds.

Använder man ps o ds ens så? Använder man ens fortfarande ps?

Märks det att jag har lätt för att svamla? Och nej, jag vägrar radera, för jag har lagt tid på att skriva, då kan det stå där. Plus att om man säger något irl kan man inte radera det ändå[ops]

...

[love]


   
SvaraCitera

Det är därför jag inte har några tänder, så jag slipper tandproblem.


   
SvaraCitera