Aviseringar
Rensa alla

Hår på magen


Ämnesstartare

Hej, jag är 18 år och har nyligen fått svarta hår på magen, under naveln och runt bröstvårtorna. Jag tycker det är extremt fult och pinsamt att visa magen nu till exempel på sommaren vid stranden och liknande. Hur skulle ni gjort? Har testat att raka bort, men det växer skit snabbt. Och det syns fortfarande lite små hår


   
Citera
Ämnesetiketter

Vaxa eller epilera.


   
SvaraCitera

Jag har mitt hår på ungefär samma sätt. Lite runt bröstvårtorna och några enstaka hår emellan, plus en hel del ner mot naveln. det ser ut så för typ de flesta så det är inga konstigheter, men föredrar du hur du ser ut utan så är det bara att göra sig av med det. 


   
SvaraCitera

Karl Andersson:
Hej, jag är 18 år och har nyligen fått svarta hår på magen, under naveln och runt bröstvårtorna. Jag tycker det är extremt fult och pinsamt att visa magen nu till exempel på sommaren vid stranden och liknande. Hur skulle ni gjort? Har testat att raka bort, men det växer skit snabbt. Och det syns fortfarande lite små hår

ja lät de vara, raggarsträngen ju, men du kommer få mer hår troligen, får ju på bröstet sen också 


   
SvaraCitera

Vänta bara tills hela bringan och magen ser ut som en heltäckningsmatta..


   
SvaraCitera

Du har ju typ gjort 3 exakta trådar, du fick tips, som vaxning... 


   
SvaraCitera