Aviseringar
Rensa alla

Hår på magen


Ämnesstartare

Hej allihopa! Brukar ni killar raka magen? Bröstet, raggarsträngen etc? 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Raggarsträng är snyggt på killar Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Snarare snyggt på Bieber ååhh HjärtaGråterJustin-Bieber-Shirtless-Pictures-Miami-D


   
SvaraCitera

hela magen o halva bröstet är täkt av hår, välkomna till vuxenvärlden, kanske om man är vältränad kan man raka typ.. men tycker att människan ska ändra på så mkt naturligt.. enda anledningen till o raka sigr är väl om man själv vill o är de en tjej som säger till killen att man är för hårig så kan ju hon ta o fundera lite..
o sen va är vitsen med kallingar under badbyxorna??  är de för att man måste ha häng på byxorna som man har de eller


   
SvaraCitera

handendärnissen
o sen va är vitsen med kallingar under badbyxorna??  är de för att man måste ha häng på byxorna som man har de eller

Det kanske känns bekvämare? Eller så vill man kanske inte att paketet ska synas så mkt. Jo förmodligen för att kunna ha häng ja (syftar på Justin i detta stycket).


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Det kanske känns bekvämare? Eller så vill man kanske inte att paketet ska synas så mkt. Jo förmodligen för att kunna ha häng ja (syftar på Justin i detta stycket).

själv syftar ja på dom flesta tonåringar på sommaren o badhuset men nu har dom strängare regler här så inga kallingar inte


   
SvaraCitera

Känns rätt ohygieniskt att ha kalsonger under badbyxorna på badhus, om de nu inte har tagit med sig ett par rena att ta på sig precis innan de ska ned i badet. 


   
SvaraCitera

Ja.   


   
SvaraCitera

handendärnissen
o sen va är vitsen med kallingar under badbyxorna??  är de för att man måste ha häng på byxorna som man har de eller

Jag brukar ha det för att om badbyxorna åker ner. Sen tycker jag det känns lite för fritt att bara ha badbyxor, är van med att ha kallingar. Rodnar


   
SvaraCitera

Getrekt:

Jag brukar ha det för att om badbyxorna åker ner. Sen tycker jag det känns lite för fritt att bara ha badbyxor, är van med att ha kallingar. Rodnar

så länge du har rena kallingar omdu har de i badhuset, går ju knyta ordentligt också Galen


   
SvaraCitera

handendärnissen:

så länge du har rena kallingar omdu har de i badhuset

självklart

handendärnissen:

 går ju knyta ordentligt också Galen

jo men om ens badbyxor är lite stora så kan det se ganska konstigt ut om man knyter för hårt Galen


   
SvaraCitera

Getrekt:

Jo men om ens badbyxor är lite stora så kan det se ganska konstigt ut om man knyter för hårt Galen

LOOOOOL vilken rolig bild man fick Mycket glad


   
SvaraCitera

Nej. Håret på magen är inte i vägen för något. eller?


   
SvaraCitera

Nej. Människan är däggdjur ----> däggdjur har päls (hår) på kroppen = du skall ha hår på kroppen Hjärta


   
SvaraCitera

sen får man ludd i naveln om man har en rund mage haha


   
SvaraCitera