Aviseringar
Rensa alla

har pojkvän - och känslor för min killkopmis


Ämnesstartare

Såhär är det:

Jag har varit tillsammans med min pojkvän i några år nu. Det har gått upp och ner ganska mycket. Jag har haft ganska svårt att lita på honom efter att han har ljugit och gått bakom ryggen på mig med saker i början av vårt förhållande. Detta har dock blivit bättre på sista tiden, men har istället ersatts med en känsla av att vårt förhållande har blivit väldigt tråkigt. Jag älskar honom verkligen, och det känns väldigt tryggt att vara med honom. Men ibland känns det som att det kanske inte räcker till.

Nu till det mer komplicerade. Jag tror jag har börjat få känslor för en av mina killkompisar. Den här kompisen är några år äldre, och bor i en annan del av landet. Detta har gjort att vi inte har träffats så ofta, men varje gång vi har träffas hittar vi på roliga saker och allt är liksom spännande fast tryggt på samma gång. Vi har väldigt mycket gemensamt både när det gäller intressen och drömmar.

Precis när jag allvarligt hade börjat fundera på att prata med båda två om saken, så säger min killkompis att han har börjat prata med en annan tjej som han "tror att det kan funka med". Jag blir såklart jätteledsen och sårad, även om jag vet att jag inte har rätt att känna så. Han vet ju inte vad jag känner för honom och jag har inte fått några klara signaler från honom heller, dessutom har jag en pojkvän. Istället försöker jag hålla leendet uppe och vara glad för hans skull. Men jag kan ändå inte låta bli att tänka på att jag skulle tagit tag i det här tidigare, tänk om han ärr den rätte... Samtidigt har jag dåligt samvete över att jag ens tänker i de här banorna. Båda två är jättefina personer och vill inte såra eller förlora någon av dem.

Har egentligen ingen specifik fråga, vill bara se nån annans perspektiv på det här. Vad skulle ni ha gjort? Har någon varit i nån liknande situation?


   
Citera
Ämnesstartare

skit i pojkvännen o satsa på killkompisen. Har du väl fått känslor för nån annan äre kört tyvärr. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du inte är kär i din pojkvän så ska du inte vara tillsammans med honom. att du tycker förhållandet är tråkigt och har känslor för någon annan är ett tecken. hade du verkligen varit kär i din kille hade du nog inte fått känslor för nån annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OTROGEN ÄR DUUUUUU NUUUUUUUUU!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu: om du inte är kär i din pojkvän så ska du inte vara tillsammans med honom

så sjukt lätt för dig att säga, tänk om det var du som var i hans sits, hade du velat att nån sade så då, egentligen? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade nog gjort slut och satsat på killkompisen.


   
SvaraCitera
mynona

att följa sina känslor är moraliskt rätt mot alla inblandade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
att följa sina känslor är moraliskt rätt mot alla inblandade

INTE ALLTID!!!!!!


   
SvaraCitera
mynona

FNÖ:

INTE ALLTID!!!!!!

GE EXEMPEL PÅ NÄR DET INTE ÄR DET!!!


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
skit i pojkvännen o satsa på killkompisen. Har du väl fått känslor för nån annan äre kört tyvärr. 

det stämmer inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: GE EXEMPEL PÅ NÄR DET INTE ÄR DET!!!

När jag är inblandad Rodnar ingen lämnar mig.ostraffat.
INGGGGGGEEEEEENNNNNN Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

GE EXEMPEL PÅ NÄR DET INTE ÄR DET!!!

om man känner för att skada någon är det inte alltid rättGalen

mvh en fnö som vägrar vika sig för normen


   
SvaraCitera

Följ dina känslor, du har tappat gnistan med din nuvarande kille tror jag. Så gör det du känner är bäst.

FNÖ:
OTROGEN ÄR DUUUUUU NUUUUUUUUU!!!!!!!

I love your comments buddy!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: så sjukt lätt för dig att säga, tänk om det var du som var i hans sits, hade du velat att nån sade så då, egentligen?

svar: ja.  jag vill inte att någon ska stanna kvar hos mig bara för att det känns tryggt och inte är i förhållandet till 100%.  det är både oärligt och oschysst.  nej usch.  klart man blir ledsen om någon inte har känslor för en längre, men jag hade nog blivit mer sårad om någon fortsatte vara tillsammans med mig bara för att det var bekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Följ dina känslor, du har tappat gnistan med din nuvarande kille tror jag. Så gör det du känner är bäst.

I love your comments buddy!!!

YEAHH anti-knark brothers we are!!!!


   
SvaraCitera