Aviseringar
Rensa alla

Har precis beställt Xenical och Reductil, någon som provat?


Ämnesstartare

Bestämt mig för att göra mig av med mina extra kilon nu och beställt Xenical och Reductil från onlineapoteket.

Är det någon som har provat dessa tidigare som kan dela med sig av sina erfarenheter?

Vet att det är många som har gått ner i vikt med dom, men alltid kul att höra om erarenheter.

Bella.


   
Citera

Jag gick upp 20 kilo. tyvärr[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om bantningspreparat verkligen, verkligen fungerade. Tror du inte att de skulle vara otroligt välkända då? Det skulle vara revolutionerande.
Men det finns inga sådana tabletter.

Alltså kan du utgå ifrån att det är ren skit du stoppar i dig, börja äta nyttigt och träna istället. Det finns ingen easy way.


   
SvaraCitera

läkare rekomenderar tom reductil, så tror inte att det är "bullshit"
finns ju tom på apoteket också. jag har inte provat det själv, men min kompis har provat det. och det funkade. han har gått ner.[y]


   
SvaraCitera

Men vafan, hur svårt kan det vara att sluta äta och börja träna? [zzz]


   
SvaraCitera

Jag dog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur lång är du och vad väger du? Tvivlar på att du är lika fet som jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

läkare rekomenderar tom reductil, så tror inte att det är "bullshit"
finns ju tom på apoteket också. jag har inte provat det själv, men min kompis har provat det. och det funkade. han har gått ner.[y]

Tycker fortfarande att det verkar korkat med s.k "mirakelmedel" såvida man inte är ordentligt överviktig eller på grund av skador inte har möjlighet att motionera, vilket de flesta människor inte har.

Normala människor som tycker att de har lite överflödiga valkar kan gott motionera och sluta äta godis.


   
SvaraCitera

misfits:

Normala människor som tycker att de har lite överflödiga valkar kan gott motionera och sluta äta godis.

Människor är lata idag, dom vill att det ska gå fort.
och då är det väl iofs bra med såkallade "bantningsmedel"
jag tycker också det är bäst att gå den "naturliga" vägen men det jag mest ville komma fram till var att en del faktiskt funkar. långt ifrån alla men en del.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera