Aviseringar
Rensa alla

har problem med polarn :/


Ämnesstartare

man vet att de e nåt vajsingt med polare som beter en som man vore en jävla mugglare hela tiden. bara för att hans farsa är rik och köper kvastar till quidditchlaget. han hara vart en riktig skitkorv mot mig o greg på sista tiden, bara för att våra farsor inte har samma ställning hos mörkrets herre allså tycker de e pittigt ändå. typ trackar oss speciellt mig för att jag ragga på hans brud en gång. polare trackar inte varandra. vill man tracka folk finns det alltid weasley att banka. elelr sopor som lovegood och longbottom haha xD
vad ska jag säga till han?


   
Citera
Ämnesetiketter

Förstod typ 50% av texten. Men om jag läst rätt så avsluta vänskapen med den som är elak och va med vänner som gör dig glad 🙂


   
SvaraCitera

Vincent-Crabbe:
man vet att de e nåt vajsingt med polare som beter en som man vore en jävla mugglare hela tiden. bara för att hans farsa är rik och köper kvastar till quidditchlaget. han hara vart en riktig skitkorv mot mig o greg på sista tiden, bara för att våra farsor inte har samma ställning hos mörkrets herre allså tycker de e pittigt ändå. typ trackar oss speciellt mig för att jag ragga på hans brud en gång. polare trackar inte varandra. vill man tracka folk finns det alltid weasley att banka. elelr sopor som lovegood och longbottom haha xD
vad ska jag säga till han?

Altså, ni dödaätare är så sjukt dumma i huvet ibland.. Du ska ju bara säga som det är? Det är väl det som är det viktigaste?!


   
SvaraCitera

...


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Nicka och le.


   
SvaraCitera

muggla honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: muggla honom

fan snackaru om?


   
SvaraCitera

Vincent-Crabbe:

fan snackaru om?

Ba göre, muggla satskapet.


   
SvaraCitera

Släng honom till mörkrets herre


   
SvaraCitera