Aviseringar
Rensa alla

Har runkat ÖVERALLT! xD


Ämnesstartare

Är jag den enda? 😀 Jag runkar hela tiden asså, kommer aldrig ihåg senast jag inte runkade i duschen, och jag har fan dratt ett runk överallt asså, föräldrarnas rum, brossans rum, mitt rum, toaletten, hallen, köket, SKOGEN ( kom på de efter såg ett inlägg ) 😀 När jag cyklat hem från skolan, jag ahr afnimej runkar överallt man kan tänka sej 😀 Nån mer som kan berätta sina konstigaste ställen de ha runkatt ball?? 😀

Hos kompisars toaletter, i min kompis rum när han va på toa, asså fan ja e ju bäst xD


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag behöver inte runka överallt. Det är bra hemma 😀
Jag måste sitta/ligga ändå, det är obekvämt att göra det stående. (Eller något måste ju stå..)


   
SvaraCitera

Översexuell? Vi har boten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul 😀


   
SvaraCitera

Det är ju jättetråkigt att runka =(


   
SvaraCitera

Räcker det inte med en tråd?


   
SvaraCitera

You twisted fuck.


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Det är ju jättetråkigt att runka =(

Nej det är det inte =)


   
SvaraCitera
smisk

Dog lite.


   
SvaraCitera

Andy91:

Nej det är det inte =)

Haha jo, sjukt trist. Sex är roligt, sex är riktigt kul, men onani är så jävla enformigt och trist.


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Haha jo, sjukt trist. Sex är roligt, sex är riktigt kul, men onani är så jävla enformigt och trist.

...


   
SvaraCitera

Äh, kom tillbaks när du runkat som mig.
Har fan runkat ÖVERALLT. T.o.m. i flygplan.
DET är fan perverst.[y]


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Haha jo, sjukt trist. Sex är roligt, sex är riktigt kul, men onani är så jävla enformigt och trist.

Om man bara går fram till toan, runkar, skjuter, spolar och går ja. Måste ju ha lite fantasi ju [wink] Tycker det är ett bra komplement till sex faktiskt, plus att jag har inte alltid tid eller tillgång till assistans [surprised]


   
SvaraCitera

Andy91:

Om man bara går fram till toan, runkar, skjuter, spolar och går ja. Måste ju ha lite fantasi ju [wink] Tycker det är ett bra komplement till sex faktiskt, plus att jag har inte alltid tid eller tillgång till assistans [surprised]

Onani är bara en nödåtgärd för mig. Det som är så awesome med sex är ju liksom närheten och sådär, och den får man helt enkelt inte när man runkar.


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

och den får man helt enkelt inte när man runkar.

Du är inte tillräckligt skicklig!


   
SvaraCitera