Aviseringar
Rensa alla

Har så otur med tjejer :/


Ämnesstartare

Hejsan alla, det är så att jag undrar varför måste jag få så otur med tjejer, alltså jag vet att många andra får tjejer hur lätt som helst men inte jag, har även testat tinder, badoo och allt skit men det funkar ändå inte, har gått fram till tjejer och snackat men man ser ändå att dem  är ej intresserade, jag är kanske dålig på att snacka.

Vill hellre här där jag bor, har skrivit med massa och addat... men nää ingenting händer,, får diss ibland när jag skriver något till dem o så.. Till o med en dag såg jag en kille som var sååå ful och han var med nån tjej, och tjejen var hur fin som helst.. jag tänkte faaan asså hur kan han ha sån där fin. medans jag inte alls.. Och ibland kan det hända att jag skriver med nån tjej, o det kan gå  bra i början men senare så svarar inte hon eller så är hon kall...

Vad tycker ni jag ska göra? har ni nån bra tips o råd? och när jag ser nån tjej ute och ska snacka med den, vad ska jag säga då?, vad gillar tjejer för någonting?? Jag själv tycker att jag ser bra ut, har stil o så men vad är det som tjejer gillar som gör att de blir intresserade, det är det jag inte fattar.  Jag vet inte annars vad jag ska göra för att få tjejer, har vafan gjort mycket för att kunna skaffa... Tack o hej!


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tror inte otur är rätt ordval.


   
SvaraCitera

Utseende är inte allt. Min gissning är att tjejerna uppfattar dig som desperat, något som inte är särskilt attraktivt. 


   
SvaraCitera

Låt dom komma till dig, varför sån stress?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mannen har du kollat dig själv i spegeln? du kanske ä den som är ful.  och tinder är inte en dejt sida det är en ligg sida. och va säger du t dem? -tja va gör du? -eeh typ inget. -ok kul? "what the fuk tror han att de är kul att inte göra någon ting?" -aah -vill du bli min tjej "vänta vänta! va! är han dum i huvudet jag känner knappt han omg shit! -na vill nog bara va vän.

sen är de din bakgrund är du en psykopat som går o slår ner alla? eller är du den coola snubben eller den hetsiga? allt spelar en stor roll alla bitar. Asså du får ju visa att du är ledaren i skolan o visa lite framfötter är du snubben som bah hakar på och alltid håller käft, lycka till..


   
SvaraCitera

sen kan ju dendär fula sitta o prata med sin kusin.. de behöver ju inte ens va nåt mellan dom på de viset utan rent ab släktingar som hittar på nåt..


   
SvaraCitera

Låter som du jagar brudar eh  gör inte det låt dom komma till dig! 


   
SvaraCitera