Aviseringar
Rensa alla

har seriöst 32 flikar uppe....


Åtta

7.

2: Google Docs
1: Anteckningar
1: Reddit
1: Gamasutra
1: Tidslista för buss (som jag just insåg att jag missat)
1: UM


   
SvaraCitera

32 flikar är ingenting. har visserligen bara 6 st uppe nu, men så drog jag igång webbläsaren för typ 20 minuter sen. på stationär dator så brukar vi ha i alla fall 50 flikar uppe, fördelat på två webbläsare. detta är för övrigt anledningen till att jag seriöst "överväger" (har bestämt mig för) att uppgradera mängden ram seriöst skitmycket inom kort.


   
SvaraCitera

11


   
SvaraCitera

1.
Brukar ha fler.


   
SvaraCitera

hade 21 igår, 10 ida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

onödigt?

både ja och nej

Leijonsparf:

32 flikar är ingenting. har visserligen bara 6 st uppe nu, men så drog jag igång webbläsaren för typ 20 minuter sen. på stationär dator så brukar vi ha i alla fall 50 flikar uppe

galning!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

galning!

det är fröken mediakatt som är ansvarig för de flesta av dem. så, ja. men fortfarande. jag förespråkar ett byte till linux även på den stationära, så att vi bland annat kan börja med 64-bitars webbläsare, för att kunna ha fler tabbar uppe innan datorn börjar säga ifrån.

vi tar tabbar på största möjliga allvar.


   
SvaraCitera

Åtta:

1: Reddit

[bigcheers]


   
SvaraCitera

räknade nu flikar på vår fina, uråldriga thinkpad x41, som jag sitter vid nu. 22. med de 32 flikar som fröken mediakatt har uppe i opera på den stationära, och de fyra tabbar som jag har uppe i opera mobile på mobilen, så blir det 58 tabbar. då är firefox inte uppe på den stationära för stunden. tro fan att jag vill ha 64-bitars webbläsare.


   
SvaraCitera

7 stycke flickar.
Laci Greens hemsida
youtubeklipp på Laci Green ( /dom kallar mig stalker),
två youtubeklipp på två klipp från Kjell (i olika flickar!1!!), um, Tankafetast och någon ytlig artikel från veckorevyn om pussvänliga läppar. Något man saknar.

edit: hade visst lite fler. thihi. närmare bestämt 7 till.


   
SvaraCitera

41


   
SvaraCitera

fejsbuck och um hehe 2 st


   
SvaraCitera
Draft

har bara 32 flikar uppe när jag kollar porr, annars ca 4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

har bara 32 flikar uppe när jag kollar porr, annars ca 4

kollar aldrig på porr
men ok
ska försöka förstå


   
SvaraCitera

2.


   
SvaraCitera