Aviseringar
Rensa alla

har srz sömnproblem[n]


Ämnesstartare

har inte sovit alls sen jag vaknade i måndags! hela natten mellan måndag och tisdag var jag uppe för att jag inte kunde sova, men tänkte typ "ah men då kommer jag ju sova gott i natt iaf", men icke då![mad] nu ligger jag bara och tittar upp i taket och kan inte ens känna mig sömnig vad jag än gör! och ska upp om 4 timmar![sad]

liksom 43 timmar sen jag sov sist över huvud taget[shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

En vecka har ju mer än 43 timmar, eller är det jag som missuppfattat ngt pga du-vet-vad?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En vecka har ju mer än 43 timmar, eller är det jag som missuppfattat ngt pga du-vet-vad?[blush]

hhaha, nejdå en vecka har betydligt mer än 43 timmar[y] det är dock inte en vecka sen det var måndag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du tur hinner den ifatt tills ikväll, då. Rensa bollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och sprak:

Har du tur hinner den ifatt tills ikväll, då. Rensa bollen.

vadå tills ikväll?:c är ju morgon om typ 4 timmar![surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vadå tills ikväll?:c är ju morgon om typ 4 timmar!

Ja, ojdå. När det blir kväll igen då. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

det är dock inte en vecka sen det var måndag

I mitt huvud är det fortf tisdag[blush]
blir inte onsdag innan jag sovit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag också. I natt blir det ingen sömn ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jOBBIGT LÄGE...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅÅÅÅH[mad] somnade typ 4 och vaknade inte av mitt alarm så jag sov till 12:30 och börjar ett[mad] så jag fick skynda mig superduper mycket och kom 5 minuter försent[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ÅÅÅÅH somnade typ 4 och vaknade inte av mitt alarm så jag sov till 12:30 och börjar ett så jag fick skynda mig superduper mycket och kom 5 minuter försent

superduper synd kom oxå försnt:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ÅÅÅÅH somnade typ 4 och vaknade inte av mitt alarm så jag sov till 12:30 och börjar ett så jag fick skynda mig superduper mycket och kom 5 minuter försent

Du ska fan vara glad att du började så sent, brukar somna så sent ibland och börjar 08.45 varje dag [tired]


   
SvaraCitera

sömnproblem?, troligtvis ligger du o tänker för mkt om kvällar o nätter, o de gör du troligtvis för att du inte är pzykiskt/fysiskt trött. så se till o hitta på något om dagarna eller ut o gå en runda på 20 minuter innan du ska sova 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag också, precis så denna veckan.
Kan knappt hålla ögonen öppna nu, sen går det inte att sova i alla fall [cry]


   
SvaraCitera