Aviseringar
Rensa alla

Har tänkt på 1 sak.


Vision
Ämnesstartare

Killar som är smala utan muskler vill man lära känna, förälska sig i, kyssa ömt, äta fina middagar med, ligga och lyssna på varandras andetag och dela kroppsvärme, älska med, dela visioner osv.

Killar som är smala med åtminstone lite muskler (biffar=äckligt) vill man typ ta på, vara busig och flörtig mot, vara mystiq emot, ha hett sex med, titta på när de springer svettiga osv!

Någon som också tänkt på de? [shake][shake][shake][shake]


   
Citera

Nej.


   
SvaraCitera

Ja hela tiden.


   
SvaraCitera

Ja, känner exakt likadant [crazy]


   
SvaraCitera

killar som är smala utan muskler vill jag skicka till sjukhuset för en ordenltig MS-utredning


   
SvaraCitera

HAHAHAH


   
SvaraCitera
kachin

inte riktigt.


   
SvaraCitera

hahaha

nej


   
SvaraCitera

Vision:

Killar som är smala utan muskler

Vision:

Killar som är smala med åtminstone lite muskler

någon är ytliiig [ops]


   
SvaraCitera

Vision:

titta på när de springer svettiga osv!

[tard]


   
SvaraCitera

Tilda1988:

killar som är smala utan muskler vill jag skicka till sjukhuset för en ordenltig MS-utredning


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Insert name here:

Nej.

feel:

nej

kachin:

inte riktigt.

Vadå vill du typ vara dig själv mot alla och ser killar som dem de är och inte för vilken slags kropp de har eller? [shake][shake]

fistforfight:

Ja hela tiden.

Ending Jon:

Ja, känner exakt likadant [crazy]

Visstere!!!!!!!!111ettett

emery:

HAHAHAH

feel:

hahaha

[wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mojo_:

någon är ytliiig [ops]

Vision:

Vadå vill du typ vara dig själv mot alla och ser killar som dem de är och inte för vilken slags kropp de har eller? [shake][shake]


   
SvaraCitera

Vision:

Vadå vill du typ vara dig själv mot alla och ser killar som dem de är och inte för vilken slags kropp de har eller?

nä kollar bara på magen

minst 9 rutor ska d va


   
SvaraCitera

Vision:

Vadå vill du typ vara dig själv mot alla och ser killar som dem de är och inte för vilken slags kropp de har eller? [shake][shake]

... jag förstår inte vad du menar gumman[cute]


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Mojo_:

... jag förstår inte vad du menar gumman[cute]

Säg vad du inte förstår och jag förklarar ALLA världens lösningar för dig GUMMAN!!!!!!1111ettett


   
SvaraCitera