Aviseringar
Rensa alla

har tråkigt


Ämnesstartare

mm det har jag

var med om något helt crazy idag när jag cyklade till stan och så skulle jag cykla tillbaka!! aaa!! hade mammas cykel och vad händer jo kedjan lossnar. det är andra gången på mammas cykel som kedjan hoppar när jag har den och den hoppar aldrig för henne. skumt? aaa!! första gången hoppade den när jag hade asbråttom hem för jag skulle med tåget, smidigt va??? aaa! och sedan finns det en annan cykel som är blå och första gången så åkte jag till stan och sedan skulle jag hem och då fick jag inte upp låset. stod i en kvart och mecka sedan tog jag bussen. och sedan olja mamma låset så hon ba nu ska den fungera jättebra. så dåså cyklade jag lalala och klockan fyra på natten när jag ska hem så fick jag inte upp låset igen, fick lov att ringa pappa och säga att han skulle hämta mig. vad är det med mig och cyklar??? har jätte
otur med dem fattar inte varför. plus att min egna gröna cykel har punka!!

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kom in i videochatten då :O Vi har sångtävling [y]


   
SvaraCitera

VAfan, exakt samam hände mig igår loL?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Kom in i videochatten då :O Vi har sångtävling [y]

vad sjunger ni da

The Box:

VAfan, exakt samam hände mig igår loL?!?!

nej äre sant???? typ cykelguden är efter oss


   
SvaraCitera

Lounge fact:

nej äre sant???? typ cykelguden är efter oss

Fråa dig själv vilken gud skulle plåga sitt folk sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad sjunger ni da

Först battla ja å 0:an med shut up women get on my horse, men nu äre allt möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Fråa dig själv vilken gud skulle plåga sitt folk sådär

fattar inte heller kommer typ DÖ på en cykel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha en cykel [sad] fast vill inte cykla på vintern iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vill ha en cykel [sad] fast vill inte cykla på vintern iofs.

du ska ju börja din färd till thailand i januari 2011 så better get 1 [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du ska ju börja din färd till thailand i januari 2011 så better get 1

jaaa fast då ska vi ju ha en tandem [party]
kan nog vänta med cykelköp tills vi kommer tillbaka år 2019 då iofs, no hurry [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Först battla ja å 0:an med shut up women get on my horse, men nu äre allt möjligt

ni battla ju inte, liar

enhimmelskdrog:

jaaa fast då ska vi ju ha en tandem [party]

najs, vill också ha en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ni battla ju inte, liar

Men du missa ju [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

klockan fyra på natten när jag ska hem så fick jag inte upp låset igen, fick lov att ringa pappa och säga att han skulle hämta mig.

Hämtade din pappa dig kl 4 på morgonen??
Min pappa gjorde detta när jag var liten och typ längtade hem när jag sov hos någon kompis, men nu skulle han bara bli skitförbannad och slänga på luren. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hämtade din pappa dig kl 4 på morgonen??
Min pappa gjorde detta när jag var liten och typ längtade hem när jag sov hos någon kompis, men nu skulle han bara bli skitförbannad och slänga på luren. [sad]

haha [crazy] men de vill väll inte att jag går hem ensam vid den tiden. kunde tagit taxi iofs. han fick hämta mig idag också när kedjan hoppade [sad] om jag inte hade något ont över mig ang cyklar skulle de inte behöva. men min pappa har så mycket fritid nu ändå så tror inte han do mind.


   
SvaraCitera