Aviseringar
Rensa alla

har tråkigt


Ämnesstartare

Lounge fact:

men min pappa har så mycket fritid nu ändå så tror inte han do mind.

Min pappa lägger sig kl 22 även när han är ledig. Fast han har inte mkt fritid iof.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Min pappa lägger sig kl 22 även när han är ledig. Fast han har inte mkt fritid iof.

tråkigt, vill aldrig bli sådan, jobbnarkoman typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tråkigt, vill aldrig bli sådan, jobbnarkoman typ

Arbeit macht frei ju [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Arbeit macht frei ju [no-no]

XDD så svennigt det kan bli, vi borde ha som spanien typ avbryta arbetsdagen med några chilltimmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

XDD så svennigt det kan bli, vi borde ha som spanien typ avbryta arbetsdagen med några chilltimmar

Har också tänkt på det, och att det borde vara förbjudet att lämna sängen innan 09.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har också tänkt på det, och att det borde vara förbjudet att lämna sängen innan 09.

haha mm! lyssnar på 1 låt från isolaalbumet nu [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha mm! lyssnar på 1 låt från isolaalbumet nu [smile][smile]

Lyssnar på Angerfist och blir helt speedad. Känns inte sådär jättebra för min dygnsrytm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lyssnar på Angerfist och blir helt speedad. Känns inte sådär jättebra för min dygnsrytm.

alltså, jag hatar min dygnsrytm med? vad gör du uppe liksom?

kom ditt namn till från kent förresten? gillar du dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså, jag hatar min dygnsrytm med? vad gör du uppe liksom?

Eller hur [cry]

Lounge fact:

kom ditt namn till från kent förresten? gillar du dem?

Haha nej, det kommer inte därifrån faktiskt. Någon hund eller person hette det, så därför tog jag det.
Tänkte ej vara långvarig här så jag la inte så stor tankekraft bakom namnvalet. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Eller hur [cry]

Går inte att vända tillbaka heller såvida man inte har fasta rutiner [sad] känns det som. När vaknade du idag?

isola:

Haha nej, det kommer inte därifrån faktiskt. Någon hund eller person hette det, så därför tog jag det.
Tänkte ej vara långvarig här så jag la inte så stor tankekraft bakom namnvalet. [blush]

Aha [bigsmile] vad lyssnar du på för musik förresten? Har ingen aning om vad du lyssnar på. Kan inte placera dig i någon genre heller. När reggade du dig? La inte heller så stor tankekraft på detta namn, lounge act var mycket bättre. Nu skulle jag vilja heta bara lounge, fact låter så fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Går inte att vända tillbaka heller såvida man inte har fasta rutiner [sad] känns det som. När vaknade du idag?

Vaknade 18! Har typ aldrig vaknat så sent [tard]

Lounge fact:

Aha [bigsmile] vad lyssnar du på för musik förresten? Har ingen aning om vad du lyssnar på. Kan inte placera dig i någon genre heller. När reggade du dig?

Allt möjligt utom lugna låtar, kan inte placera mig i något fack faktiskt.
08!

Lounge fact:

Nu skulle jag vilja heta bara lounge, fact låter så fult.

Lounge är fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vaknade 18! Har typ aldrig vaknat så sent [tard]

Jesus

isola:

Allt möjligt utom lugna låtar, kan inte placera mig i något fack faktiskt.
08!

Okaj

isola:

Lounge är fint.

Ja, planerar att regga om bara för att jag stör mig så mycket på fact, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jesus

och hans heliga moder, ja!

Lounge fact:

Ja, planerar att regga om bara för att jag stör mig så mycket på fact, haha

men du passar i detta namn!

Usch, kom in på en annonssida för upphittade katter och blev jätteledsen när jag såg bilder på överkörda katter och dumpade kattungar.
Vill att alla katter ska få bli älskade och sova på en egen stor sidenkudde varje natt som min katt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Usch, kom in på en annonssida för upphittade katter och blev jätteledsen när jag såg bilder på överkörda katter och dumpade kattungar.
Vill att alla katter ska få bli älskade och sova på en egen stor sidenkudde varje natt som min katt [sad]

men fyfan [sad] vår katt är också överälskad, min mamma behandlar honom som ett litet barn, bokstavligen. står och ropar på han hela dagarna (utekatt) och typ om man går snabbt förbi han eller typ stänger en dörr så hon ba "akta han kan bli rääädd" [crazy] så töntigt hahaha. katten är också hennes stora samtalsämne, ska jämt berätta små storys om vad han har gjort idag.

men jag har också surfat massa skitsidor som ej är bra för hjärtat ikväll, typ flashbacks kriminalforum. om jävla muppen som ströp sin tvååriga dotter, och nu hade mamman tagit livet av sig också. så jävla tragiskt att jag vill dö. dags att sova snart [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

katten är också hennes stora samtalsämne, ska jämt berätta små storys om vad han har gjort idag.

Min pappa är precis så!!!! jag brukar säga att hon är dottern han aldrig fick haha

Lounge fact:

men jag har också surfat massa skitsidor som ej är bra för hjärtat ikväll, typ flashbacks kriminalforum. om jävla muppen som ströp sin tvååriga dotter, och nu hade mamman tagit livet av sig också. så jävla tragiskt att jag vill dö. dags att sova snart [crazy]

Typiskt att man alltid hittar sådant när man ska sova!
Borde också sova snart, eller skruva fast nya handtag på en byrå.


   
SvaraCitera