Aviseringar
Rensa alla

Har tråkigt för fan [sad]


Du kan... Göra armhävningar, svära på japanska ELLER roa mig, har minst lika tråkigt! :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den ensamme:

gissa

vet inte, därför jag fråga liksom[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu, då är vi två. Ska förmodligen se om jag kan hitta säsong två av Homeland och eventuellt låna en E-bok från det lokala biblioteket. Att fönstershoppa på tradera och blocket fungerar alltid och lägenhetsdrömma på hemnet är även det något som heter duga.

Att ta tag i diverse sysslor som behöver utföras kan vara ännu ett sätt att uppehålla sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

lägenhetsdrömma på hemnet

det är nog något av ett sjukligt beteende, iallafal för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

något som ska tilläggas är att det just nu finns två lediga lägenheter med relativt låg hyra i mitt drömområde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är nog något av ett sjukligt beteende, iallafal för mig.

för mig med. high five, bruden!

amsi:

något som ska tilläggas är att det just nu finns två lediga lägenheter med relativt låg hyra i mitt drömområde

låter ju sannerligen muntert! det finns ingen chans att du har möjlighet att slå till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

för mig med. high five, bruden!

[bigsmile]

Confundus:

låter ju sannerligen muntert! det finns ingen chans att du har möjlighet att slå till?

försökte hinta till min hjärtevän att det var en bra lägenhet för hen osv, men inflyttningen är i mars, och det är för tidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

försökte hinta till min hjärtevän att det var en bra lägenhet för hen osv, men inflyttningen är i mars, och det är för tidigt.

asch, det var väl typiskt då! kanske kommer upp något mer passande så småningom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

asch, det var väl typiskt då! kanske kommer upp något mer passande så småningom.

det hoppas jag. jag planerar min utflyttning för fullt, trots att det är minst två år kvar tills jag kan flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det hoppas jag. jag planerar min utflyttning för fullt, trots att det är minst två år kvar tills jag kan flytta.

Åh, jag vill också flytta. Hoppas du kan flytta snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det hoppas jag. jag planerar min utflyttning för fullt, trots att det är minst två år kvar tills jag kan flytta.

bra att ha allting klart för när det väl är dags!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Åh, jag vill också flytta. Hoppas du kan flytta snart.

vill du bo i samma stad som du bor i nu?

Confundus:

bra att ha allting klart för när det väl är dags!

jag antar det inte skadar att vara förberedd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag antar det inte skadar att vara förberedd.

att ha ett hum om hur man vill ha det är nog bara positivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

att ha ett hum om hur man vill ha det är nog bara positivt.

mhm. synd bara att den största delen av tiden går åt att jag oroar mig för saker.


   
SvaraCitera