Aviseringar
Rensa alla

har tråkigt - livets frågor


Lounge
Ämnesstartare

ska jag dricka vin trots att jag ska dricka i helgen?? (kalorier)

vad ska jag glo på, ska jag glo på något

vill ens någon spela betapet med mig, någon borde spela betapet med mig eftersom jag har tråkigt och kämpat med uppsatsen hela dagen

borde jag städa, jag tycker städa är rätt kul, men känns lite oförtjänt efter allt slit med uppsatsen


   
Citera
24/7
 24/7

Viiiiiiiiiin!

Jag längtar efter dig!

Kom på min hejdåfest!


   
SvaraCitera

Lounge: vill ens någon spela betapet med mig, n

kan göra det
vad heterd u


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

24/7:
Viiiiiiiiiin!

Jag längtar efter dig!

Kom på min hejdåfest!

åh ja borde nästan ta ett glas, då får jag nog skitkul

åhhh detsamma! har hört lite om den, vore skitkul att komma. vad e planen för mig som inte har fb?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ennie:

kan göra det
vad heterd u

bra då e vi 2

men jag vill vara fler!! fleer! kom!


   
SvaraCitera

Lounge: (kalorier)

detta e frågan
+ man äter mer full


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Lounge:

åh ja borde nästan ta ett glas, då får jag nog skitkul

åhhh detsamma! har hört lite om den, vore skitkul att komma. vad e planen för mig som inte har fb?

Tror jag med! Vin gör allting litelite roligare.
Har inte så mycket plan än! Det blir nog parkhäng på dagen för dom som vill, möjligtvis hem till mig sen om folk känner för det/dåligt väder. 1 juni är datumet iallafall! 


   
SvaraCitera

Galen

Lounge: bra då e vi 2

men jag vill vara fler!! fleer! kom!

e jag tråkig


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

internet:

detta e frågan
+ man äter mer full

ja men nu tappade jag upp 1 vinglas, och ska hålla mig till det och SKA FAN INTE FYLLEKÄKA 😛 e torrt vitt vin typ typ 70 kalorier per dl EHH varför kan jag detta

24/7:

Tror jag med! Vin gör allting litelite roligare.
Har inte så mycket plan än! Det blir nog parkhäng på dagen för dom som vill, möjligtvis hem till mig sen om folk känner för det/dåligt väder. 1 juni är datumet iallafall! 

jaaa! nu hoppas vi att jag blir berusad på ett glas, brukar inte vara omöjligt. åh det låter ju asmys! tror vi har vädergudarna med oss (känner på mig d) och då är ju parkhäng perfekt. kommer med största sannolikhet!

ennie:
Galen
e jag tråkig

nä du är ej tråkig!


   
SvaraCitera

Lounge: ja men nu tappade jag upp 1 vinglas, och ska hålla mig till det och SKA FAN INTE FYLLEKÄKA 😛 e torrt vitt vin typ typ 70 kalorier per dl EHH varför kan jag detta

kan inget men tänker såhärspringer jag o äter lite lunch så kan jag hinka öl
så blir man asfull på ingenting


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

internet: kan inget men tänker såhärspringer jag o äter lite lunch så kan jag hinka öl
så blir man asfull på ingenting

haha ja, äter så lite nuförtiden att 1 glas är no inga problem. man förtjänar det, tråkigt med för strikt. försöker hålla mig ifrån för strikt.


   
SvaraCitera

Lounge:

haha ja, äter så lite nuförtiden att 1 glas är no inga problem. man förtjänar det, tråkigt med för strikt. försöker hålla mig ifrån för strikt.

du e fin som du e 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

internet: du e fin som du e

hjärti bärt


   
SvaraCitera

ö¨ter som en förolämoning


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

internet:
ö¨ter som en förolämoning

från min eller din sida


   
SvaraCitera