Aviseringar
Rensa alla

Har UM legat nere eller har mitt nät muppat?


Ämnesstartare

Runt 15-tiden fick jag att sidan inte kunde hittas. Hur länge det höll i sig vet jag inte eftersom jag inte var hemma längre än till 16:30 o kom hem precis. Av dom sidor jag regelbundet besöker var UM den enda icke-fungerande.

Var det bara nåt konstigt för mig (mitt mobila bredband från 3 lever sitt egna lilla liv ibland) eller var det nån mer som hade samma problem?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

same here


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näe de va dött några timmar

han ästan städa hela huset under tiden[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var dött för mig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, då vet jag[y]

Förväntade mig 1000 trådar om detta här i klotter, men när jag inte såg några så var jag ganska säker på att det var mitt nät igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Förväntade mig 1000 trådar om detta här i klotter, men när jag inte såg några så var jag ganska säker på att det var mitt nät igen...

Kanske inte så jättemånga som försökte logga in under den tiden [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Kanske inte så jättemånga som försökte logga in under den tiden

Jag förväntade mig att det skulle vara underförstått, men jag menade ju så klart efteråt[no-no][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både UM och GP (gameplayer) låg nere så måste vara något som spökat [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Både UM och GP (gameplayer)

gameplayer har jag inte ens hör talas om... hade du inte förtydligat hade jag skrivit "GP har inte alls legat nere" då syftandes på göteborgsposten ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag förväntade mig att det skulle vara underförstått, men jag menade ju så klart efteråt

Förstår ej vad du menar men det är skitsamma [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Förstår ej vad du menar

Men åh[crazy]Att UM ligger nere. När det kommer upp igen så skapas det direkt 10 trådar eller nåt som handlar om just det - att UM legat nere. Att jag inte såg några trådar alls om det var vad som fick mig att tro att det bara var för mig.

Förstår du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Förstår du nu?

Ja xD


   
SvaraCitera