Aviseringar
Rensa alla

Hår under armarna


Ämnesstartare

Asså den här nya grejen om att alla ska få se ut precis som de vill och inte behöva raka bort hår på kroppen ni vet... Vad tycker ni om den?

Skulle inte förvåna mig om någon redan skapat en liknande tråd men jag gör en ändå.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Den är så jävla löjlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte riktigt alternativen. [crazy] Vad menar du med deltar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Bra, jag deltar! (Du röstade på detta alternativ)

Tänkte precis göra en tråd om detta! Men lite mer omfattande och kanske riktad till killar och vad de tycker, då merparten av det manliga släktet i den fbgruppen endast gjort bort sig så ville jag få lite vanlig input så att jag inte helt tappar tron.
Vet inte hur länge jag själv kommer att palla med stubb, några dagar till kanske. Men gick med iaf då jag gillar hela idén.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lessen men bryr mej verkligen inte om ni har hår under armarna eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vad menar du med deltar?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

passaro:

Den är så jävla löjlig.

Tänkte på dig när jag klickade på join [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Ingen åsikt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utgick innan det blev debatt av det att nättroll are gonna nättroll, men nu är jag alltmer övertygad om att folk faktiskt tar illa vid sig av att människor väljer själva om de rakar sig under armarna eller inte. Tards.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Trams/Ogillar (Du röstade på detta alternativ)

Folk får väl ha hår eller inte om de vill. Men så jävla töntigt att allt måste bli en så stor grej. Och såklart måste allt visas upp på AssBook. [zzz]

Från AssBook:
"Hen som föredrar rakade underliv har dock ingen reell uppfattning. Jag menar. Ska man se ut som en fem-åring eller som en fullvuxen kvinna?"
Vilken jävla idiot! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan, röstade fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Förstår inte riktigt alternativen. Vad menar du med deltar?

Förstår det, jag antar att folk tänker i mina banor... Därför jag skapade ett till alternativ vid namn "Övrigt".

Deltar=Att du slutar raka dig för att stödja den här... Nya grejen/kampanjen[crazy]

isola:

Men gick med iaf då jag gillar hela idén.

Tycker också idén är fin men jag äcklas bara av att se bilderna de lägger ut. Mår illa på riktigt och skulle aldrig göra något liknande 🙁 fast visst är det en fin idé men det är nästan lite löjligt när människor ska överdriva sådär. Samma sak med den där "gay-hysterin" sedan skulle alla kändisar börja förklara i TV och radio att de haft homosexuella erfarenheter back in the days, bara för att stödja homosexuella.
Blir så himla överdrivet 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vilken jävla idiot!

HAHA. naturligtvis så skall "hen" in på ett hörn också. Jävla nötter.


   
SvaraCitera
höna

debepe:

Bra men deltar inte (Du röstade på detta alternativ)

tycker d e bra intiativ. e me i gruppen men ja tänker inte låta mitt hår frodas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

idén är fin men jag äcklas bara av att se bilderna de lägger ut.

Fast du har ju inget emot håriga män? Jag tycker också att rakat är finast, men det handlar om att man ska få välja själv och inte känna sig tvingad till någonting, eller som ett ufo om man väljer att inte raka sig. Skitbra för unga tjejer tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

fan, röstade fel

Här tar jag med varje tänkbart alternativ och ger er vrsta valmöjligheterna och vissa röstar fel! :p


   
SvaraCitera