Aviseringar
Rensa alla

har varit 1 st snäll chey


Ämnesstartare

aa tvättade just pappas 2 bilar medan han är i stan (som han åkte med mitt busskort till eheheh......) och gör något random. typ teoriprov eller så.

säg att jag är snäll och ge mig en kaka snela :>>>> det är ju fint väder osv


   
Citera
Ämnesetiketter

åhhhh blev glaf av denna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oi happi day
ane fick fläckiga ben pga smutsvattnet rann på mig när jag svampade eheheh


   
SvaraCitera

Ok[smile]


   
SvaraCitera

Jag har massvis med kakor! Mår illa av dem. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag har massvis med kakor! Mår illa av dem. [sad]

har ätit upp alla mina [sad]


   
SvaraCitera

Var du en såndär sexi tjej med hotpants och fladdrig t-shirt som blev genomskinlig av allt vatten och skum?


   
SvaraCitera

Då kan du få kaka, annars inte.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Var du en såndär sexi tjej med hotpants och fladdrig t-shirt som blev genomskinlig av allt vatten och skum?

nei 🙁 men hade sovshorts som tip är som hotpants eheh + hade linne först men satte på mig kofta sen pga det blåste lite och blev kallt med allt vatten!


   
SvaraCitera

JOZFiN:

nei 🙁 men hade sovshorts som tip är som hotpants eheh + hade linne först men satte på mig kofta sen pga det blåste lite och blev kallt med allt vatten!

Määäh. 🙁


   
SvaraCitera

Hade en fin bild i huvet där du kramade ur tvättsvampen över boobsen och kastade med ditt långa fuktiga hår.

Eh.


   
SvaraCitera

obs. är av kvinnligt kön, så det blir inte så farligt mansgrisigt när jag uttrycker mig sådär...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Hade en fin bild i huvet där du kramade ur tvättsvampen över boobsen och kastade med ditt långa fuktiga hår.

Eh.

hahahah åeh... vore fint! men så var det ej tyvärr. skulle bli konstigt med tanke på att det är relativt unga killar som är och bygger och har sig på tomten bredvid [blush]

krasch:

obs. är av kvinnligt kön, så det blir inte så farligt mansgrisigt när jag uttrycker mig sådär...

[love]


   
SvaraCitera

2 bilar? Borgerligt.


   
SvaraCitera

ja har arit en dåli tjej plz spank me jiiha


   
SvaraCitera