Aviseringar
Rensa alla

Har varit ett äckel i tidigare förhållanden


Ämnesstartare

Jag har verkligen varit ett svin/äckel i dem tidigare förhållanden jag har haft. Varit otrogen och har bara sett tjejerna som säkert kort att man får knulla.

Men nu har jag verkligen en flickvän som jag älskar överallt annat och har en sådan sann kärlek till den här tjejen.
problemet är bara att hon är kort 1,60cm och jag är 2 meter och doggystyle som är min favvo går typ inte så bra. I lördags var jag ute med polare och stötte på en brud i fyllan, jag var så full så kom knappt ihåg hur jag kom hem till den här bruden. Men hon var lång så kände att jag kunde köra min doggystyle och just för stunden så kändes de magiskt. Men nu känner jag mig som ett äckel. Min flickvän undrade varför jag inte kom hem på natten och jag ljög att jag sov hos en kompis. Min kompis har ställt ultimatum att antingen berättar jag själv eller så kommer han säga sanningen. 

jag vill verkligen inte förlora min flickvän och jag vet att hon tycker att alla som är otrogna är äckel. Jag vill verkligen inte att hon ska tycka att jag är något äckel. Vad ska jag göra?


   
Citera

Om du verkligen älskar henne borde du berätta sanningen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choffe: Men nu har jag verkligen en flickvän som jag älskar överallt annat och har en sådan sann kärlek till den här tjejen.

Vilken lögn.

Choffe: Min flickvän undrade varför jag inte kom hem på natten och jag ljög att jag sov hos en kompis. Min kompis har ställt ultimatum att antingen berättar jag själv eller så kommer han säga sanningen.

jag vill verkligen inte förlora min flickvän och jag vet att hon tycker att alla som är otrogna är äckel. Jag vill verkligen inte att hon ska tycka att jag är något äckel. Vad ska jag göra?

Berätta sanningen. Gör du inte det så sårar du bara henne ännu mer än vad du redan gjort.

Och vadå "vill inte att hon ska tycka att jag är något äckel" det är ju precis det du är? Ledsen men tänk till nästa gång. Party


   
SvaraCitera
theooz

du får ta smällen mannen


   
SvaraCitera

asså det finns andra ställningar det är inte så att du kommer dö utan doggy, och det går dessutom säkert om det bara är 40cm skillnad. Prata med henne och i värsta fall gör hon slut med dig så äter du glass/dricker alkohol, tittar på några filmer och blir kär i någon annan efter ett tag. Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Om du verkligen älskar henne borde du berätta sanningen. 

Men vågar ju Inge.jag vet att hon kommer dumps mig isåfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Vilken lögn.

Berätta sanningen. Gör du inte det så sårar du bara henne ännu mer än vad du redan gjort.

Och vadå "vill inte att hon ska tycka att jag är något äckel" det är ju precis det du är? Ledsen men tänk till nästa gång. Party

Vaddå vilken lögn? Jag älskar henne mer en vad jag älskar mig själv.

Men hon vet ju ingenting nu så sårad kan hon inte vara. 

Tycker att det räcker att jag känner mig som ett äckel och det behöver inte hon veta.

om inte hon hade varit kort så skulle vi kunnat köra doggystyle bättre och förmodligen hade jag inte varit något äckel och varit otrogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
asså det finns andra ställningar det är inte så att du kommer dö utan doggy, och det går dessutom säkert om det bara är 40cm skillnad. Prata med henne och i värsta fall gör hon slut med dig så äter du glass/dricker alkohol, tittar på några filmer och blir kär i någon annan efter ett tag. Glatt skålande

Vet väl att det finns andra och dem kör vi, men doggy är min favvo. ”Bara 40 cm ” är mycket. Jo, doggy funkar men väldigt jobbigare och avtändande. 

jag vill inte ha någon annan. Hon är den jag älskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choffe: jag vill inte ha någon annan. Hon är den jag älskar

Då visar du det på helt fel sätt till henne Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choffe:

Vaddå vilken lögn? Jag älskar henne mer en vad jag älskar mig själv.

Men hon vet ju ingenting nu så sårad kan hon inte vara. 

Tycker att det räcker att jag känner mig som ett äckel och det behöver inte hon veta.

om inte hon hade varit kort så skulle vi kunnat köra doggystyle bättre och förmodligen hade jag inte varit något äckel och varit otrogen

Älskar man någon till döden så gör man inte som du gjort. Speciellt inte för att ens partner råkar vara för kort för ens favvo position.

Asså driver du eller? Nej hon kanske inte vet något nu. Men förr eller senare får hon reda på det och vad tror du hon känner då? När du både varit otrogen och ljugit. 


   
SvaraCitera

Choffe:

Vet väl att det finns andra och dem kör vi, men doggy är min favvo. ”Bara 40 cm ” är mycket. Jo, doggy funkar men väldigt jobbigare och avtändande. 

jag vill inte ha någon annan. Hon är den jag älskar

hon lär varken bli den första eller sista som du älskar. 


   
SvaraCitera

Choffe:

Vet väl att det finns andra och dem kör vi, men doggy är min favvo. ”Bara 40 cm ” är mycket. Jo, doggy funkar men väldigt jobbigare och avtändande. 

jag vill inte ha någon annan. Hon är den jag älskar

Men du hade sex med någon annan, det betyder väl att du vill ha någon annan? Om du verkligen gillade henne och passade med henne hade du varit ärlig kring dina behov, och inte ljugit om dem. Du hade heller aldrig gått bakom hennes rygg, hon litar på dig. Betyder inte det något? Ni kan ha sex, du VALDE att inte kunna kompromissa kring en sak med det. 

Choffe:

Men vågar ju Inge.jag vet att hon kommer dumps mig isåfall

Vad gör du som är bra för hennes mående egentligen? Med den inställning du har så är det främst lögner du vill ge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Då visar du det på helt fel sätt till henne Rullar ögonen

Instämmer tyvärr! Men alla kan göra misstag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Älskar man någon till döden så gör man inte som du gjort. Speciellt inte för att ens partner råkar vara för kort för ens favvo position.

Asså driver du eller? Nej hon kanske inte vet något nu. Men förr eller senare får hon reda på det och vad tror du hon känner då? När du både varit otrogen och ljugit. 

Jag var ju full också. 

Jag vill ju inte såra henne så de bästa är ju att hon inte vet något. Om hon skumme få reda på det så skulle hon bli otroligt ledsen  och känna äckel för mig.

kommer istället prata och erbjuda min vän pengar för att hålla tyst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:

hon lär varken bli den första eller sista som du älskar. 

Hon är den jag vill ha....


   
SvaraCitera