Aviseringar
Rensa alla

Har varit ett äckel i tidigare förhållanden


Ämnesstartare

HiddenMe:

Men du hade sex med någon annan, det betyder väl att du vill ha någon annan? Om du verkligen gillade henne och passade med henne hade du varit ärlig kring dina behov, och inte ljugit om dem. Du hade heller aldrig gått bakom hennes rygg, hon litar på dig. Betyder inte det något? Ni kan ha sex, du VALDE att inte kunna kompromissa kring en sak med det. 

Vad gör du som är bra för hennes mående egentligen? Med den inställning du har så är det främst lögner du vill ge. 

Nej, det betyder att jag var ett svin just den kvällen dessutom var jag full.

hon betyder allt för mig och jag anser inte att jag har ljugit för henne. Hon vet att jag älskar doggy men vi både tycker inte att det går för just längdskillnaden.  Men vi har ju bra sex förövrigt som funkar.

jag skyddar henne för att inte bli sårad, men det gör också att jag känner mig både äcklig och en lögnare som jag lever i tystnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choffe:

Jag var ju full också. 

Jag vill ju inte såra henne så de bästa är ju att hon inte vet något. Om hon skumme få reda på det så skulle hon bli otroligt ledsen  och känna äckel för mig.

kommer istället prata och erbjuda min vän pengar för att hålla tyst. 

Trollar du eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Trollar du eller

varför för att jag gör allt nu för att inte min flickvän ska bli sårad så betyder det inte att jag trollar. Tyckte de var omg kommentar från dig just nu


   
SvaraCitera

Choffe:

varför för att jag gör allt nu för att inte min flickvän ska bli sårad så betyder det inte att jag trollar. Tyckte de var omg kommentar från dig just nu

För att att du var full inte är en ursäkt.

Att berätta för henne vad du har gjort är det bästa att göra, om du respekterar hennes intresse i sanningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta inlägget/situationen känns väääldigt bekant från förra året Oskyldig
Särskilt svaren med sämst bortförklaringar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

För att att du var full inte är en ursäkt.

Att berätta för henne vad du har gjort är det bästa att göra, om du respekterar hennes intresse i sanningen.

Nej, förlåt det var jävligt dålig ursäkt/försvar.

klart jag respekterar henne till fullo, samtidigt vet jag ju att hon kommer tycka att jag är ett äckel och dumpa mig. Jag har egentligen lärt mig läxan och känner mig som ett äckel och de är ingen skön känsla. Samtidigt så får man ta sitt straff 


   
SvaraCitera

HiddenMe:
Om du verkligen älskar henne borde du berätta sanningen. 

Klokt.


   
SvaraCitera

Choffe:
Jag har verkligen varit ett svin/äckel i dem tidigare förhållanden jag har haft. Varit otrogen och har bara sett tjejerna som säkert kort att man får knulla.

Men nu har jag verkligen en flickvän som jag älskar överallt annat och har en sådan sann kärlek till den här tjejen.
problemet är bara att hon är kort 1,60cm och jag är 2 meter och doggystyle som är min favvo går typ inte så bra. I lördags var jag ute med polare och stötte på en brud i fyllan, jag var så full så kom knappt ihåg hur jag kom hem till den här bruden. Men hon var lång så kände att jag kunde köra min doggystyle och just för stunden så kändes de magiskt. Men nu känner jag mig som ett äckel. Min flickvän undrade varför jag inte kom hem på natten och jag ljög att jag sov hos en kompis. Min kompis har ställt ultimatum att antingen berättar jag själv eller så kommer han säga sanningen. 

jag vill verkligen inte förlora min flickvän och jag vet att hon tycker att alla som är otrogna är äckel. Jag vill verkligen inte att hon ska tycka att jag är något äckel. Vad ska jag göra?

Du bör säga sanningen och förmodligen tänka att om hon rider dig så är det fucking underbart, helt klart värt det. Gör aldrig om det någonsin, du har inte precis ett bra rykte bakom dig heller, älskar du din tjej så får du fan i mig ta och gå med på henner villkor framöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Du bör säga sanningen och förmodligen tänka att om hon rider dig så är det fucking underbart, helt klart värt det. Gör aldrig om det någonsin, du har inte precis ett bra rykte bakom dig heller, älskar du din tjej så får du fan i mig ta och gå med på henner villkor framöver.

Hennes vilkor? Menar du att jag ska bli en toffel?


   
SvaraCitera

Choffe:

Hennes vilkor? Menar du att jag ska bli en toffel?

Hur tänker du ens när du vänstrar? Du har ju inte gjort något rätt alls, du tycker att du kan göra så som du vill. Kan du inte bara ta ett steg tillbaka och inse att ''fuck, jag kan inte göra precis som jag vill''. Nej du ska inte bli en toffel, du ska bara ta ett steg tillbaka stället för att du tar steg framåt och gör jävligt dumma saker.


   
SvaraCitera

Choffe:

Hennes vilkor? Menar du att jag ska bli en toffel?

Om du inte vill vara en "toffel", varför frågar du oss över huvud taget? Ljug för henne och hota din vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Om du inte vill vara en "toffel", varför frågar du oss över huvud taget? Ljug för henne och hota din vän.

Nej, jag ska inte ljuga för henne


   
SvaraCitera

Choffe:

Nej, jag ska inte ljuga för henne

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Varför inte?

Om hon skulle fråga om jag har varit otrogen så kommer jag ge ett ärligt svar. Men jag har ju inte ljugit för henne nu


   
SvaraCitera

Choffe:

Om hon skulle fråga om jag har varit otrogen så kommer jag ge ett ärligt svar. Men jag har ju inte ljugit för henne nu

Om du vill kunna knulla andra personer utan att hon övergiver dig, kanske du borde ljuga.


   
SvaraCitera