Aviseringar
Rensa alla

hårborttagning????


Ämnesstartare

jag har hår i mumindalen! båda fram och bak! hur får ja bort håret!? tänker INTE raka.... o vaxa gör ont har jag hört :/ men finns det inte nån hårborttagningskräm!?!?! hittar ingen 🙁 hittar bara för bikinilinje :/


   
Citera

Nepp finns ingen hårborttagningskräm som lämpar sig till det. Och vax är den värsta smärta du kommer vara med om, den är outhärdlig. Så det enda som är kvar är att raka.


   
SvaraCitera

något lagom frätande[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Nepp finns ingen hårborttagningskräm som lämpar sig till det. Och vax är den värsta smärta du kommer vara med om, den är outhärdlig. Så det enda som är kvar är att raka.

omen de e ju omöjligt att raka, där bak... :O man ser ju ingenting. o jag prova att raka mejj i armhålan och på mitt ben.. men jag skar mejj flera gånger... o vaxning gör väll bara ont för stunden? lr? det fortsätter väll inte att göra ont??[tard][chocked]


   
SvaraCitera

SceneObsession:

omen de e ju omöjligt att raka, där bak... :O man ser ju ingenting. o jag prova att raka mejj i armhålan och på mitt ben.. men jag skar mejj flera gånger... o vaxning gör väll bara ont för stunden? lr? det fortsätter väll inte att göra ont??[tard][chocked]

Inga kommenterar om det där bak [shake]

Om du skar dig flera gånger så hade du antagligen en väldigt klumpig rakhyvel. Använd raklödder så går det lättare.

Vaxning gör bara ont för stunden ja, men den stunden är FÖRJÄVLIG. Jag klarade inte av det. Det är typ självdestruktiv smärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

självdestruktiv smärta.

vah?


   
SvaraCitera

SceneObsession:

vah?

Sådan smärta som man inte står ut med såvida man inte sitter och njuter av skiten.


   
SvaraCitera

låt arslerosen vara hårig, för i helvete.
brinnnnnnnnn!


   
SvaraCitera

Jag stod verkligen inte ut med vaxningen, skulle aldrig fortsatt.


   
SvaraCitera

Men gå till någon sallong kanske förresten, som utför vaxning. De kanske vaxar på ett lindrigare och effektivare sätt.


   
SvaraCitera

Äh! vaxa [smile] får man vara fin får man lida pin, bit ihop! sen beror det väl på hur hög smärttröskel man har [wink]


   
SvaraCitera

vill man vara fin... [rolleyes] menade jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me komigen nån kräm måste finnas :O


   
SvaraCitera

Äckel.


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Och vax är den värsta smärta du kommer vara med om, den är outhärdlig.

Äh, du är bara mesig. [no-no]

SceneObsession:

me komigen nån kräm måste finnas :O

Det finns ju hårborttagningskräm, men jag tvivlar på att det lämpar sig så bra till sådana områden. Är mycket läskiga grejer i de krämerna.


   
SvaraCitera