Aviseringar
Rensa alla

hårborttagnings HJÄLP (KILLE)


Ämnesstartare

Tja!
Har ovanligt mycket hårväxt för min ålder (17) och funderar nu hur jag ska gå till väga för att inte raka bröst o rygg var dag som med skägget (galet mycke tid!!):/
okej så drar lite + och - som jag vet om allting jag provat eller läst om 🙂
1. Raka -> går bort smärtfritt men blir stubb efter nån timme :/ = raka var jävla dag
2. Trimma -> är vad jag brukar göra, trimma bröst o rygg, går fortare ! men det blir ju nånna millimeter och syns det är rakat... kanske sexigt när man e lite äldre men tjejerna brukar inte gilla det :/
3. Vaxa -> hört så mycket bra om men gick ju bara skit för mig. kanske min grova hårväxt, iaf så gjorde det bara ont som FAN och hälften gick bort -.-
4. Epilator -> om det känns som pincett som jag hört så nejtack haha shit. Är kanske känslig eller något men shit va ont de gör.
5. Hårborttagnings gel/kräm -> har provat... var ju som att raka sig fast bara sämre :/
6. permanent -> sen har ja då tänkt på permanent? vart awesome ju, fast liksom 10000 för magen bara? nejtack. Finns ju sån man kan köpa hem också och fixa med själv fast hört många som inte fått de o funka :/

Alltså. Hur fan ska jag göra haha :/ får väll bli trimma o få lite halvskit haha ? vid Trimning blir ju håret ganska stramt o stubbigt också vilket inte tjejer gillar att röra :/
gaaaaah hatar det jävla håret xd
har ni tips på ngt var snälla o kom med det ^^


   
Citera
Ämnesetiketter

Epilator såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

epilator kanske man ska prova då, får väll bita ihop undertiden :O


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Skaffa ett smutsigt linne och låt det va. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va ju kanske ett mindre bra tips xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara rädd att epilatorn gör föööör satans ont. de e liksom grymt grov hårväxt om ska bort :/


   
SvaraCitera

du vänjer dig vid smärtan. Epilator är bra.

Säger jag som aldrig provat.


   
SvaraCitera