Aviseringar
Rensa alla

Hård eller flytande tvål?


Ämnesstartare

Vad använder du oftast när du duschar? Hård tvål eller flytande? Berätta och motivera ditt val! Berätta gärna om vilken sort du använder också Glad


   
Citera

Tjejen_med_hjärtat: Flytande tvål


   
SvaraCitera
KSENIA

USCH OCH FY VAD JAG HATAR HÅRD TVÅL PGA TORR HUD SOM FAN AV DET 😐


   
SvaraCitera
b1son

använder svinto


   
SvaraCitera

föredrar starkt duscholja. awesome för huden jämfört med tvål.


   
SvaraCitera

46816_1198351538.jpg


   
SvaraCitera

Hårdtvål beter sig hal ocharrow-10x10.png vid glidigt tillstånd resulterar det oftast i att den slinter ur näven..
Hårdtvål är betydligt mycket ohygienisk än flyttvål då denna ligger naken och torkar efter användning... Resultatet blir att tvålen intorkar, bakterier, döda celler och allaarrow-10x10.png andra typer som betecknas som smuts..
Hårdtvålen har på grund utav dess konstgjorda kompakttivitet innehålla ämnen som gör att huden kännes sträv, torr och smutsig..

Flyttvålen finner sig i förpackning vikket skapar ett mindre kasserande under processen, samt anvisningar i form av text och eventuella bilderarrow-10x10.png hur tvålen (enligt dem) bäst användes, innehållsförteckning och så vidare...
Flyttvål är smidigare att hantera då den finner sig i behållare...
Större kvantitet kan förvaras än de små hårdtvålarna som man måste bryta förpackningsmaterial vid nästkommande tvål...*
Flyttvål äger!


   
SvaraCitera

Använder champo, men vid vissa tillfällen använder jag hård tvål


   
SvaraCitera

Flytande tvål, gärna sådan som skummas när den kommer ut, ty det är mer ekonomiskt.


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat: Flytande tvål


   
SvaraCitera

den måsta lukta gott 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Använder "rikti" tvål


   
SvaraCitera

helst dofter jag har känt förut så man blir påmind om härliga tider osv a.k.a nostalgi 


   
SvaraCitera

Flyttvål is the bästa!


   
SvaraCitera

Hård tvål är djävulens påfund.


   
SvaraCitera