Aviseringar
Rensa alla

Hård/Svullen penis, Hjälp!


Ämnesstartare

Hela min penis känns typ hård, eller svullen/förhårdnad när den inte har stånd, alltså normalt tillstånd. Har vart såhär i nåra veckor och de kom typ i samband med att jag började känna mig konstant kissenödig, var hos läkaren och kollade de med kissenödig grejen men jag nämnde aldrig att min penis var hård då jag antog att de skulle gå över med de andra. Är 14 år gammal och undrar om detta kanske är en del utav att min penis växer? Eller om det kanske är något annat..


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Gå tillbaka till läkaren bums! Vi är inte utbildade läkare och kan därför inte ge medicinska råd.


   
SvaraCitera

33HejsanSvejsan:
Hela min penis känns typ hård, eller svullen/förhårdnad när den inte har stånd, alltså normalt tillstånd. Har vart såhär i nåra veckor och de kom typ i samband med att jag började känna mig konstant kissenödig, var hos läkaren och kollade de med kissenödig grejen men jag nämnde aldrig att min penis var hård då jag antog att de skulle gå över med de andra. Är 14 år gammal och undrar om detta kanske är en del utav att min penis växer? Eller om det kanske är något annat..

Gå till läkare det väldigt känsligt ställe du måste gå till läkare


   
SvaraCitera

33HejsanSvejsan:
Hela min penis känns typ hård, eller svullen/förhårdnad när den inte har stånd, alltså normalt tillstånd. Har vart såhär i nåra veckor och de kom typ i samband med att jag började känna mig konstant kissenödig, var hos läkaren och kollade de med kissenödig grejen men jag nämnde aldrig att min penis var hård då jag antog att de skulle gå över med de andra. Är 14 år gammal och undrar om detta kanske är en del utav att min penis växer? Eller om det kanske är något annat..

kan det vara urinvägsinfektion kanske?


   
SvaraCitera

DIN PENIS ÄR FÖRSTÖRD DU KOMMER ALDRIG KUNNA HA BARN!!!


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
DIN PENIS ÄR FÖRSTÖRD DU KOMMER ALDRIG KUNNA HA BARN!!!

SKRÄM INTE DEM SMÅ BARNEN HÖRDU!!!!


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

SKRÄM INTE DEM SMÅ BARNEN HÖRDU!!!!

Joho lite måste man få göra om man ändå ska söka hjälp på nätet, gå till doktorn vafan eller Skol sköterskan


   
SvaraCitera

Säg "hej halva min penis är hård hjälp mig"


   
SvaraCitera

jocke/Kim:

Joho lite måste man få göra om man ändå ska söka hjälp på nätet, gå till doktorn vafan eller Skol sköterskan

Det är inte till särskilt mycket hjälp att bara skrämmas, bättre att säga tt man ska söka läkarvård eller om man inte har något vettigt att säga kanske ska vara tyst. 😉 Tänk dig om du var orolig och någon bara ''DET ÄR KÖRT'', känns ju inte så kul att höra.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Det är inte till särskilt mycket hjälp att bara skrämmas, bättre att säga tt man ska söka läkarvård eller om man inte har något vettigt att säga kanske ska vara tyst. 😉 Tänk dig om du var orolig och någon bara ''DET ÄR KÖRT'', känns ju inte så kul att höra.

Jo men jag söker inte hjälp på nätet på ett forum fullt med trolls och oseriösa ungdomar var hälften inte äns kan stava


   
SvaraCitera

Men vafan om du är orolig om din lilla snopp gå till skolan läkaren? Du slipper boka tid och köa på sjukhuset de ba gå dit eller gå till umo dem kan säkert också hjälpa dig! Inte fan kan vi på internet hjälpa dig? Vad ska du göra posta en bild och vi bedöma "jaa den ser ju liten svullen ut" ne vi är inga doktorer gå till en riktig doktor istället


   
SvaraCitera

Eller fråga manma


   
SvaraCitera

jocke/Kim:

Jo men jag söker inte hjälp på nätet på ett forum fullt med trolls och oseriösa ungdomar var hälften inte äns kan stava

Sant, flera som frågar efter hjälp och sedan aldrig loggat in mera.


   
SvaraCitera