Aviseringar
Rensa alla

hårda jeans


Ämnesstartare

jag planerar på att investera i ett par svarta jeans.

MEN jag vill INTE ha strechiga jeans som sitter löst efter en timme, nej, utan jeans som inte rör påsig så mycket alls i tyget.

kan någon rekommendera några och har ni några tips om vad man ska tänka på när man handlar detta dyra plagg?


   
Citera
Ämnesstartare

Så hemskt, du kommer ju inte kunna röra dig [sad]
Köp sådana där jeggings, de sitter slimmat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

serena supersoft jeans, gina tricot, 299 kr

har såna
sitter inte löst på mig ens efter flera dagars användande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ assköna pga supersoft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket vill du lägga ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara köpa ett par som passar.


   
SvaraCitera

köp ett par som sitter så tight att du inte kan andas. gå in dem och tvätta dem inte i tvättmaskin. lufta på balkong och handtvätta vid behov.

rekommenderar det inte för att det är bekvämt, själv gillar jag bekväma jeans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på vad man köper för märke? Annars är väl Levis ganska bra på att göra byxor som håller formen bra, åtminstone i mitt tycke.


   
SvaraCitera
time
 time

Har 1 par sådana. Köpte dem på topshop. De har guldknappar och hög midja. Älskar dem. Topshop har bra jeans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ett par svarta sånna från weekday (de har jeans som ej är stretch faktiskt!) pga de var på rea och kostade typ 200 då.

behöver dock köpa nya jeans snart, skall göras.


   
SvaraCitera

Cheap monday skulle jag säga, om man tar en storlek som verkligen sitter tajt. Mina brukar inte töja sig särskilt mycket.
Har däremot ett par miss sixtyjeans som blir slappa efter några timmars användning bara och betalade mer än dubbelt för dem [sad]

kan tillägga också att jag aldrig tvättar jeansen, då blir de för små


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

län ge leve jeansleggins


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ett par underbara från levis, sitter kanonfint på mig. Enda minus är att mina få pluskilon sedan jag köpte dem har gjort att de börjat slitas lite i grensömmen. Men de är inte ett dugg elastiska och töjer sig inte efter användning. Fyndade dem dock begagnat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett par svarta från bikbok med nitlikande saker uppe i midjan, de sitter fast
och ett par svarta från cheapmonday som sitter riktigt bra också, töjer inte heller ut sig (Hade dock ett par cheapmonday innan dess som töjde ut sig) så hör i affären om du köper ett par sådana
och ett par svarta jeans"leggins" ser ut som jeans, från ginatricot, sitter astajt, men finns inga fickor varken fram eller bak, eller gylf, det är ju rätt trist


   
SvaraCitera

Sy dina egna jeans kanske lr nå ja vet inte sluta fråga


   
SvaraCitera