Aviseringar
Rensa alla

Håret :@


ohYEA_:

Fyfan. Jag skulle välja stålbyxor framför det där hemska miffomodet

Stålbyxor kan man ju i alla fall stoppa coola bultar och muttrar på. [cool]


   
SvaraCitera

Capture:

Stålbyxor kan man ju i alla fall stoppa coola bultar och muttrar på. [cool]

Ja, och fästa söta magnetpluppar med.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Ja, och fästa söta magnetpluppar med.

Ja, det hade varit fräsigt. Fästa kom ihåg lappar där och typ.. såhär:
Image


   
SvaraCitera

Capture:

Ja, det hade varit fräsigt. Fästa kom ihåg lappar där och typ.. såhär:

Japp, så slipper man tvätta de också.. Och man kan smälta de och göra om de till andra plagg. Behöver aldrig köpa nytt.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Japp, så slipper man tvätta de också.. Och man kan smälta de och göra om de till andra plagg. Behöver aldrig köpa nytt.

Låter skitbra. Vi borde ta patent på det!


   
SvaraCitera

Capture:

Låter skitbra. Vi borde ta patent på det!

Ja, och börja sälja det i gigantiska mängder tills vi kvävs.


   
SvaraCitera

ahikex:

vad bra:)

Ja, för jag är så snäll [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]

studio straight.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]Jag vet inte


   
SvaraCitera

ahikex:

värmespray

Jag skulle säga att du ska köpa värmeskyddande gel istället, tycker det är myycket bättre än spray.

För övrigt, själv hårtorkar, plattar, waxar och sprayar jag en gång per dag ungefär. Och mitt hår blir väll lite sletet efter några månader. Brukar väll kanske köra Balsam nån gång eller två i veckan. Och eftersom värmeskyddande grejjer är rätt dyrt (iaf de jag brukade använda) så har jag lagt ner med det..

Har du en bra plattång? det kände jag gjorde en ganska stor skillnad på mitt hår. Den jag har använt nu i 1½år är grymt mycket bättre än den gammla skiten.. Så kanske testa köpa en riktigt bra om du nu inte redan har en?

kebu12:

bögig tråd

Gå nånstans där ingen hör dig och dina idiotiska, meningslösa och kränkande meningar..


   
SvaraCitera

Capture:

Gör man inte det sprider sig de slitna partierna bara.

Har tänkt på det där med slitet hår. Jag plattar mitt hår på högsta värmen (sisådär 200 grader) och mitt hår är strävt och torrt men jag får inte kluvna hårtoppar [shake]. Det tar ungefär ett år utan klippning innan jag ser att det börjar dela sig längst ned. [tard]

Tror du att det fortfarande räknas som slitet?


   
SvaraCitera

Terroristen:

Gå nånstans där ingen hör dig och dina idiotiska, meningslösa och kränkande meningar..

[cute]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Har tänkt på det där med slitet hår. Jag plattar mitt hår på högsta värmen (sisådär 200 grader) och mitt hår är strävt och torrt men jag får inte kluvna hårtoppar [shake]. Det tar ungefär ett år utan klippning innan jag ser att det börjar dela sig längst ned. [tard]
Har tänkt på det där med slitet hår. Jag plattar mitt hår på högsta värmen (sisådär 200 grader) och mitt hår är strävt och torrt men jag får inte kluvna hårtoppar [shake]. Det tar ungefär ett år utan klippning innan jag ser att det börjar dela sig längst ned. [tard]

Tror du att det fortfarande räknas som slitet?

Hm, ja. Jag skulle nog säga att mitt hår var slitet om det var sådär strävt och torrt.

Men det är ju först och främst kluvna hårtoppar som sprider sig, hur det är med allmänt slitet hår annars vet jag inte.


   
SvaraCitera

Klipp av det och sabba det inte när det växer ut igen.


   
SvaraCitera