Basket_Case Skapade trådar Postade inlägg 20 Sep 2009, 22:37 Vilken hårfärg vill du helst att din kille/tjej ska ha?Könet efter alternativet syftar på vad du vill ha det på, alltså vill du ha blonda tjejer väljer du alternativet "Blond tjej". Blond tjej Blond kille Brunhårig tjej Brunhårig kille Svarthårig tjej Svarthårig kille Rödhårig tjej Rödhårig kille Annan/bryr mig inte tjej Annan/bryr mig inte kille Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 20 Sep 2009, 22:53 Basket_Case:Svarthårig tjej (Du röstade på detta alternativ)Fångar ögonen, och efter någon vecka kan hon ha vad som helst.
gethsemane Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:27 Basket_Case:Annan/bryr mig inte tjej (Du röstade på detta alternativ)det struntar jag fullkomligt i faktiskt.
gethsemane Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:27 Jonnybravo91:och efter någon vecka kan hon ha vad som helst.?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:29 Basket_Case:Annan/bryr mig inte tjej (Du röstade på detta alternativ)Han får väl ha vad han vill, men han är jävligt snygg i svart.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:30 SilentScream:Han får väl ha vad han vill, men han är jävligt snygg i svart.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:32 Basket_Case:Annan/bryr mig inte kille (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:39 gethsemane:?Vid första ögonkastet så fastnar jag för svarthåriga tjejer, men när man lärt känna individen, är det inte säkert att hon/han passar i svart längre.
shajjn Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:40 Basket_Case:Svarthårig tjej (Du röstade på detta alternativ)
gethsemane Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:41 Jonnybravo91:men när man lärt känna individen, är det inte säkert att hon/han passar i svart längre.hm. jaha. allt svart hår blir mörkbrunt efter ett tag, om det är färgat ^^
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:51 gethsemane:hm. jaha. allt svart hår blir mörkbrunt efter ett tag, om det är färgat ^^Det är precis som om naturreglerna är designade efter mitt tycke.
gethsemane Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:52 Jonnybravo91:Det är precis som om naturreglerna är designade efter mitt tycke.
kachin Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 21:54 Basket_Case:Brunhårig kille (Du röstade på detta alternativ)
Spökplumpen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Sep 2009, 22:00 Basket_Case:Svarthårig tjej (Du röstade på detta alternativ)Inte med emokläder. Svarthårig/mörkt brunhårig tjej med vanliga kläder.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 22 Sep 2009, 12:31 Basket_Case:Annan/bryr mig inte kille (Du röstade på detta alternativ)Rött eller brunett.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 22 Sep 2009, 16:15 Basket_Case:Rödhårig tjej 2.9% (1 st)Rödhårig kille 0.0% (0 st)Fucking gingers!!!