Aviseringar
Rensa alla

hårfärg.


Ämnesstartare

sgt.sunshine:

Vad är ditt problem

jaha trodde du skrev ngt dåligt om mig.


Ämnesstartare

Lillen17:
Tycker du är fin som du är.

Rodnar


agnesberg:

jaha trodde du skrev ngt dåligt om mig.

Nepp.

Jag gillar när tjejer har medellångt hår, utan några extra färger


Naturligt hår dvs så som man såg ut vid födseln.  Allt annat är för mig konstlat och USCH!


StoraD

agnesberg:

kvinnohatare usch.

Sant
GB försvarade nazistanklagad glass | SvD


Ämnesstartare

StoraD:

Sant
GB försvarade nazistanklagad glass | SvD

mums blev hungrig nu.


Lokes

sgt.sunshine:
Tycker inte att tjejer passar bra i långt hår

Tycker du det fortfarande 


oneday

Daddy Cool:
Naturligt hår dvs så som man såg ut vid födseln.  Allt annat är för mig konstlat och USCH!

Jag var blondin när jag föddes och nu är jag brunett utan att ha färgat det, spelar det någon roll?


Ämnesstartare

oneday:

Jag var blondin när jag föddes och nu är jag brunett utan att ha färgat det, spelar det någon roll?

aa tror det vad tror du själv


oneday

agnes_:

aa tror det vad tror du själv

Jag vet inte, man var ju tvungen att ha sin hårfärg sen födelsen 


Ämnesstartare

oneday:

Jag vet inte, man var ju tvungen att ha sin hårfärg sen födelsen 

Censur


Lokes:

Tycker du det fortfarande 

Asså ja, men det beror ju på hur långt långt hår är. Typ när det nuddar axlarna är det långt enligt mig. Dessutom så passar alla i olika så jag vet inte


oneday:

Jag vet inte, man var ju tvungen att ha sin hårfärg sen födelsen 

vem sa sen födseln


oneday

Daddy Cool:
Naturligt hår dvs så som man såg ut vid födseln. 


oneday

youngvobb:

vem sa sen födseln

^