Aviseringar
Rensa alla

Hårförlängning


Ämnesstartare

Hej, jag tänkte förlänga mitt hår, hemma.
Har dock lite frågor:

Vart kan jag köpa billigt emn bra löshår(behöver inte vara äkta) utan att behöva beställa över internet?
Hur skall jag gör för att det inte skall bli en synlig skarv där mitt riktiga hår slutar?
Vilken metod rekomenderar du? (insättning alltså)

Tack på förhand.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

finns hår på tihab eller vad den heter. Taimahal kanske. Den ligger på Drottninggatan, om du bor i sthlm vill säga.
Jag föredrar inte att sy eftersom det kliar så förjävligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

Nej! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Nej! [cry]

Vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paleface:

finns hår på tihab eller vad den heter. Taimahal kanske. Den ligger på Drottninggatan, om du bor i sthlm vill säga.
Jag föredrar inte att sy eftersom det kliar så förjävligt.

Jo, jag bor i Sthlm. Tack för tipset, skall leta mig dit imorgon och kolla.


   
SvaraCitera

Jag tyckte att microringar va både bra och dåligt,fick jävligt bra volym och snigg frisyr med d jag hade,men va fan inte gött när man tog ut dom och d va stenhårda tovor närmast hårbotten så jag tappa typ hälften av mitt hår.och så blir d fettigt på tränsraden,ialf tyckte jag att d va svårt att tvätta där.tog lång tid att torka när d satt i permanent.

Har clips nu,ger inte lika mycke volym,men går att tvätta som vanligt och torka som vanligt så är d bara att sätta i.

microringar va snyggast,clips mest praktiskt.


   
SvaraCitera

ButterflyNightmare:

Vad?

[sad]


   
SvaraCitera

Linux:

Har clips nu,ger inte lika mycke volym,men går att tvätta som vanligt och torka som vanligt så är d bara att sätta i.

har precis skaffat clips! 🙂 hur ofta får du tvätta ditt hår? behandlar du det med andra produkter? ( har ett remyhår av billigare variant (?) (600 kr), rakt 🙂 )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera