Aviseringar
Rensa alla

Hårförlängning clips-on


Ämnesstartare

Tänkte köpa hårförl. (clips-on) och skulle gärna vilja ha lite tips. Ex. vart köper ni det? Billigast, bäst?
Tänker nog skaffa syntetiskt. Ser det synbart plastigt ut?? har hört att det håller mellan 1-3 mån, stämmer det? Jag vill också att det ska se så naturligt ut som möjligt så om någon har stylingstips så skulle det vara bra.
Är det svårt att sätta fast clips-on? Håller det en hel dag, eller lossnar dem?
Sen verkar det ju vara väldigt svårt att hitta EXAKT samma färg som ens egen hårfärg.
Jag tänkte också färga håret brunt, bör man då färga efter eller före för att matcha hårförl. ? [smile]


   
Citera

köpte mina clips-on på rapunzel.nu, och tkr håret var helt bra :)det var äkta.
har inte testat nånting annat så har väl inte så mkt att jämföra med men.. finns ju å köpa från många ställen..
äkta hår är nog mkt bättre än syntetiskt.. du kan färga och platta äkta hår det kan du inte göra med syntetiskt.
det är inte så svårt att sätta fast clips-on, det håller nog en hel dag fast man kan behöva bättra på dom ibland.
om du ska färga håret så färga det före och sen köper du passande hårförl. i samma färg?


   
SvaraCitera

jag var helt övertygad om att jag behövde clip-on hårförlängningar för mitt hår var kort och jag skulle känna mig fin och whatever i långt hår. jag skrotade mina efter en vecka.
håret var ständigt ett trassel och såg förjävligt och slitet ut, clipsen gjorde att jag fick ont i hårbotten, svettades konstant på huvudet också pga av dom.

kan ha varit så att jag råkade ut för nåt askasst men det var äkta hår så jag vill inte ens tänka hyr syntethår är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tajmahal.se

Äkta hår för under 1000kr (Drygt 800 med frakt inräknat). Du kan styla håret med plattång och clipsen sitter åt ordentligt. Har haft min hårförlängning i ca 1 år, men använder inte håret på vardagar utan endast på fest.


   
SvaraCitera

Woodooland i växjö säljer äkta hår. Det är jättebra där! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera