Aviseringar
Rensa alla

Hårförlängning. "på riktigt" fast göra det själv.


Ämnesstartare

Jeay_L:

iallafall jag tycker att det alltid ser slitet ut [shake]

ok, man har ju olika smaker [bigsmile] jag tkr att det kan se väldigt vackert ut om det är bra gjort även om det alltid är snyggast om det är så naturligt men då bruklar håret också ofta vara slitet av att man tine har klippt sig på länge [y]


   
SvaraCitera
Jeay_L

ABNGAN:

snyggast om det är så naturligt men då bruklar håret också ofta vara slitet av att man tine har klippt sig på länge

Klipper mig lite då och då, mitt hår är till rumpan naturligt, visst att de kanske vore lite tjockare eller sett tjockare ut om jag hade haft de kortare men men!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Klipper mig lite då och då, mitt hår är till rumpan naturligt, visst att de kanske vore lite tjockare eller sett tjockare ut om jag hade haft de kortare men men!

Shit[surprised], de va ganska långt de[crazy]


   
SvaraCitera
Jeay_L

ABNGAN:

Shit, de va ganska långt de

inte så farligt, har dock fått frågan om jag har löshår ett antal ggr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

inte så farligt, har dock fått frågan om jag har löshår ett antal ggr..

Haha, ok. Men isåfall så måste de betyda att de ser ut som löshår fast äkta, de ä ju bra[y]. Sen så är det ju ofta så att folk säger att dom ser att de ä löshår bara för att det är den längden på det också[rolleyes]


   
SvaraCitera
Jeay_L

ABNGAN:

. Sen så är det ju ofta så att folk säger att dom ser att de ä löshår bara för att det är den längden på det också

Har väl längden som många skulle försöka fixa med löshår, men långt hår ligger i släkten misstänker jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Har väl längden som många skulle försöka fixa med löshår, men långt hår ligger i släkten misstänker jag..

Haha, för mig ä de typ tjockt hår som ligger i släkten, fast de syns inte så mkt på mig, vax FTW [crazy]


   
SvaraCitera
Jeay_L

ABNGAN:

Haha, för mig ä de typ tjockt hår som ligger i släkten, fast de syns inte så mkt på mig, vax FTW

vax ska användas i lagoma mängder! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

vax ska användas i lagoma mängder!

Jag använder de i lagom mängder ;D
Van vax användare vettu, brukar använda 2-3 åt ågngen för att få det bra 😛


   
SvaraCitera
Jeay_L

ABNGAN:

Van vax användare vettu

Jag är van vax sniffare, hade en pojkvän som använde rätt mkt å typ olika märken hela tiden, så vissa känner jag numer igen på lukten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag är van vax sniffare, hade en pojkvän som använde rätt mkt å typ olika märken hela tiden, så vissa känner jag numer igen på lukten!

Haha, men de gör ja också ;D Har ju lätt haft över 10 olika sorter, D:fi är ju lätt den som luktar godast men den håller tyvärr inte så bra, räcker med lite regn så går den ur...[n]


   
SvaraCitera
Jeay_L

ABNGAN:

D:fi är ju lätt den som luktar godast men den håller tyvärr inte så bra

Själv föredrar jag nog fruktis iallafall att lukta på men de är ju inte lukten som ska spela in utan hur bra de är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Själv föredrar jag nog fruktis iallafall att lukta på men de är ju inte lukten som ska spela in utan hur bra de är!

Exakt, luktar det skit så får man väl helt enkelt spruta lite parfym i håret!
Just nu använder jag mest tecni,art's a-head och om det blåser eller regnar mkt ute så har jag i lite lite Dax, jag vet det är inte bra för håret men håller bättre än något annat vax så därför använder jag lite lite ibland.


   
SvaraCitera
Jeay_L

ABNGAN:

Exakt, luktar det skit så får man väl helt enkelt spruta lite parfym i håret!

Brukar dock inte ha nå produkter mer än schampo, balsam och hårfärg i håret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Brukar dock inte ha nå produkter mer än schampo, balsam och hårfärg i håret!

Men du är ju tjej, det är lite skillnad ;D Ser ut som en liten pojke om jag itne har i vax^^


   
SvaraCitera