Aviseringar
Rensa alla

Hårig


Ämnesstartare

Hejsan jag är ny här men tänker ställa en fråga på en gång.

Jag har fjun på rumpan , asså en hårig rumpa.. Jag är tjej.. det kan väll förfan inte vara normalt? ÄCKLIGT!
Jag menar titta , jag vågar inte ha sex med min pojkvän för jag tror att han kommer bli äcklad av mina fjun på rumpisen.
Är detta normalt eller är ja den enda tjejen med en liite hårig rumpa?[confused]


   
Citera

Sådana fjun du talar om är väl sådana man har överallt? Tror nog att du överanalyserar.

Men FAKTISKT och utan att vara kebu så skulle ju en bild på det hela underlätta bedömningen, ta en närbild på ena skinkan eller något.


   
SvaraCitera

Alla har fjun överallt


   
SvaraCitera

Är du av utländsk härkomst så syns de mer förstås.


   
SvaraCitera

isola:

Är du av utländsk härkomst så syns de mer förstås.

Inte om hon är från Japan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är svensk :3men asåså titta det syns liksom i solen.. man ser att min röv är hårig.. hur kul är det liksonm


   
SvaraCitera

Kakan1:

Jag är svensk :3men asåså titta det syns liksom i solen.. man ser att min röv är hårig.. hur kul är det liksonm

Ljusa fjun eller svart hår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ljusa fjun.. inte svarta hår ,


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

äh, alla är fjuniga. Din kille skulle inte bry sig om du har fjun på rumpan, och om han gör det är han en fjant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej dåså!

Men man känner sej ju manlig.. höhö


   
SvaraCitera

Känn ej så! Killar bryr sig i regel inte alls lika mkt som vi tjejer tror om våra "defekter".


   
SvaraCitera
Exner

isola:

Killar bryr sig i regel inte alls lika mkt som vi tjejer tror om våra "defekter".

[wink]


   
SvaraCitera
Lounge

tror killarb ryr sig VRÅÅÅÅÅÅÅÅLMYCKET

särsilt om ditt hår på rumpan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallå , vilken kille skulle vilja ha sex med en brud som har hårig röv? ne typ ingen precis.


   
SvaraCitera