Aviseringar
Rensa alla

Hårigt underliv


Iaregreen:

nu hände jag inde mä

"det bästa jag vet är håriga underliv"

bra sleeve


   
SvaraCitera
time
 time

Iaregreen:

De är just så jag känner mig nu, jag menade ju inte alls de jag sa, de var ju spå dumt som de kunde bli. "/

Hur slänger man överhuvudtaget ur sig något så random om man verkligen inte menar det? [tard]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hur slänger man överhuvudtaget ur sig något så random om man verkligen inte menar det?

du kan inte på allvar mena att allt du säger är noga genomtänkta påståenden?


   
SvaraCitera
time
 time

internet:

du kan inte på allvar mena att allt du säger är noga genomtänkta påståenden?

Nej, men att blurta ut "FYFAN VAD ÄCKLIGT, GÖR ALDRIG DET" till en partner, utan en sarkastisk eller skämtsam ton, känns lite för random. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iaregreen:

helt fel reaktion som jag inte alls menade..

Varför sa du så då? Nånting måste du ju ha menat.
Men det är väl inget konstigt att du gillar det rakat, det är ju precis samma sak som att hon gillar det rakat, eller hur? Säg att du inte har något problem med hår men föredrar ett underliv utan, det är antagligen så hon tycker också (eftersom hon rakar sig).

Iaregreen:

varigt

Iaregreen:

jag hade älskat hon

Iaregreen:

nu hände jag inde mä

Sen är det ju säkert bra om du lär dig stava också. [y]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nej, men att blurta ut "FYFAN VAD ÄCKLIGT, GÖR ALDRIG DET" till en partner, utan en sarkastisk eller skämtsam ton, känns lite för random.

vet inte om jag håller med. jag har t.ex. en vana att säga saker jag inte alls menar på ren automatik, utan att låta eller vara det minsta sarkastisk eller ironisk. är postironiskadad, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iaregreen:

Hur ska jag göra de?

Hah om du är allvarlig så låter det som att hon testar dig.
Eller rättare sagt leker med dig.

Om du tycker så som du gör behöver du inte försvara det och bete dig som en kärring.

Tror mer på att hon blev besviken på dig för att du inte stod på dig utan vek dig som en jävla kondom.

Iaregreen:

Nu vill hon att jag ska bevisa att jag inte bara är en i mängden, men jag har ingen aning hur.

Vill bara slå till dig när jag hör det där. Förklara inte ett skit.

Det finns mer fitta därute, du är 16 år gammal och beter sig som att du vore gift med henne...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

du kan alltid tatuera dig.

den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

du kan inte på allvar mena att allt du säger är noga genomtänkta påståenden?

timeisrunningout:

Nej, men att blurta ut "FYFAN VAD ÄCKLIGT, GÖR ALDRIG DET" till en partner, utan en sarkastisk eller skämtsam ton, känns lite för random.

loom:

Varför sa du så då? Nånting måste du ju ha menat.

Ja, nu är de ju så att jag vill ju inte att hon ska skaffa här där. Och de var nog de som jag slog mig först och jag ville bara inte att hon skulle ha de. Och såklart, jag tänkte ju inte igenom de någonstans.
Men om hon nu skulle ha skaffat de så hade jag inte haft nått emot de, men så långt hann ju inte jag tänka >.<

Jag hade inte haft något emot att om hon skulle skaffa lite hår, men personligen så föredrar jag att hon är rakad. Men jag kan inte kontra med "Men tänk om jag hade skaffat hår där", för då säger hon "Jag hade nog tyckt de var lite gulligt". Men jag hade inte gillat de på mig heller.. [crazy]

loom:

Sen är det ju säkert bra om du lär dig stava också.

haha, nu är de så att jag inte har MVG i svenska plus att jag skriver snabbt och stavar som en kratta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elhamdulillah:

Det finns mer fitta därute, du är 16 år gammal och beter sig som att du vore gift med henne...

jag citerar ännu en gång

Iaregreen:

Nu vill hon att jag ska bevisa att jag inte bara är en i mängden, men jag har ingen aning hur.

för de är jag inte


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Hohoho. Fail av dig. Men är ju bara att följa de goda råd som antrax+time gav. Vet inte om det är så mycket annat att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Hohoho. Fail av dig. Men är ju bara att följa de goda råd som antrax+time gav. Vet inte om det är så mycket annat att göra.

True, men de är ju inte de hon vill [crazy] hon är en gåta [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iaregreen:

men personligen så föredrar jag att hon är rakad.

Ja, och det föredrar ju hon också, eftersom hon alltid är rakad. Det är det du ska säga till henne.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Iaregreen:

True, men de är ju inte de hon vill [crazy] hon är en gåta [smile]

Då äre väl bara att gå vidare? Jag menar, det är inte direkt någon biggy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iaregreen:

"Jag vill skaffa hår på muttan min".

varför läste jag den meningen på finlandssvenska [shake]


   
SvaraCitera