Aviseringar
Rensa alla

Harry och Lunas kåta äventyr på Hogwarts!


Ämnesstartare

Luna var en lite konstig tjej som precis som många andra tjejer på internatskolan Hogwarts haft ett öga på den sexige hunken Harry Potter.

Harry var en av de populäraste killarna på skolan men verkade inte ha någon tjej, och Luna hade bara vågat prata med honom under en lektion med halvjätten Hagrid.

Men en dag så gick hon upp på natten för hon inte kunde sova. Hon vandrade runt på Hogwarts och sprang till sin förvåning och lycka rakt in på Harry Potter.

- Oj förlåt, det var inte meningen! sa Luna

- Det är lugnt, du är faktiskt rätt söt när du springer in i mig. Svarade Harry glatt.

Dom log och tittade på varandra, men de han inte le länge för bakom dom fanns det helt plötsligt en stor trädörr!

- Oj, vi verkar vara vid "Vid behov rummet", stammade Harry fram

- J-j-j-j-jaaaa svarade Luna nervöst. Ska vi gå in?

- Ja, det tycker jag allt!

Harry och Luna gick med nervösa steg in i rummet, och blev häpna över vad dom såg!

Inuti "vid behov rummet" så var det en stor rosa hjärtformad säng garnerad med rosenblad, tapeterna var också kärleksrosa och och en neonskylt med texten "Make Love, And Magic" hängde över sängen.

- Vid Merlins skägg! skrek Harry ut. Det här är ett klart tecken på vad vi borde göra.

Han gick med kåthet i ögonen fram till Luna och tog ett fast tag om hennes rumpa. Han tryckte ner hennes axlar och drog ner gylfen.

- suuuug! sa han

Luna gjorde som han sa, detta var en dröm som blivit sann för henne!

- Du är ett duktigt litet kåtluder! sa Harry glatt. Men nu ville han knulla!

Han drog av Luna kläderna så hon stod i en vit bh och trosor som matchade hennes ljusa hy. Hon stälde sig på alla fyra på sängen och drog ner trosorna.

- Gör din magi med din trollstav och kött och blod!

Harry drog ner byxorna och började knulla Luna. Han fick in en eggande rytm "mmmm mmm du är mycket skönare än min högerhand" stönade han fram. Men dom blev avbrutna av att dörren helt plötsligt öppnades!

In i rummet klev Ronald Weasley, Harrys bästa vän.

- Oj, herregud! Vad gör ni! Jag brukar komma hit om kvällarna och runka men det här har aldrig hänt förut!

- Vi knullar ser du, jävla rödhåring!

- Får jag vara med?

- Nej, du är äcklig!

- Om jag inte får vara med berättar jag för Dumbledore och då förlorar Gryffindor elevhemspoäng och vi får ingen pokal i slutet!

Harry insåg sitt dilemma och lät Ron vara med. Ron drog ner sina byxor och runkade sin slaka 9cm's balle till ett 10cm långt praktstånd komplett med en röd könshårsperuk som inte verkade ha blivit tvättat på flera flera år.

Han gick fram och ställde sig framför Luna som började suga på hans snorre. Hon hade fantiserat om Ron också så det här var kul för henne.

Harry och Ron provade alla Lunas hål tills dörren öppnades igen. In genom dörren kom Neville Longbottom.

- Oj shit, förlåt! Jag brukar komma hit om natten och ha analsex med Ron men jag ser att ni redan är upptagna!

- Äh var med polarn! sa Ron.

De höll på att knulla länge och sen sprutade alla Luna i ansiktet. Sen gick dom ut ur rummet, och där stod Dumbledore med en glad min.

- Jag vet nog vad ni gjorde, och jag är mycket stolt! Tvåhundra elevhemspoäng till Gryfindor!

SLUT!


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

10/10, skulle läsa igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Snälla, berätta mer! 10/10 [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

McLuver:

- Jag vet nog vad ni gjorde, och jag är mycket stolt! Tvåhundra elevhemspoäng till Gryfindor!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar ja orkade läsa, sammanfattning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

sammanfattning?

McLuver:

Tvåhundra elevhemspoäng till Gryfindor!

förövrigt, rolig läsning [bigsmile] bring more! läste den förra å, om de inte finns fler? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

ohYEA_: sammanfattning?
McLuver: Tvåhundra elevhemspoäng till Gryfindor!

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


   
SvaraCitera