Aviseringar
Rensa alla

Harry och Malfoy, komplicerad kärlek <3


Ämnesstartare

Image​​​
Ända sedan Harry börjat på internatet Hogwarts har det varit en viss elev som han tjafsat med, och det var Draco Maloy, som förutom var Harrys ärkerival även den näst största hunken på skolan efter Harry.

Men Harry hade märkt att Malfoy börjat tittat lite annorlunda på Harry de senaste åren. Både han och Draco hade mognat till ståtliga män, och han anade kåta blickar från Malfoy. Men givetvis så försökte alltid Draco förneka sina känslor med att vara dryg och kaxig mot Harry.

Men en dag efter en lektion i försvar mot svartkonst som varit den förbjudna skogen, så hade Harry och Malfoy tjafsat lite extra med varandra, och fick stanna kvar i 20 minuter och lugna ner dig efter lektionen. Sen fick de gå hem tillsamans, och på vägen pratde de lite.

"Du Harry... jag vet att jag alltid varit sur och så mot dig... men det är för att jag själv är osäker och det är bara det... Jag älskar dig!"

Draco tittade Harry djupt i ögonen, och närmade sig honom. Harry tog av sig glasögonen och tittade med kåtglansig blick på Malfoy... "Kyss mig... kyss mig hårt!"

Malfoy och Harry hånglade länge, det var magiskt trots att för en gångs skull var det ingen magi inblandad. Eftersom Hagrid var ute och jagade hipogrifer så smög de in i hans stuga, och la sig i Hagrids säng.

Malfoy drog av Harrys byxor och började suga på hans kuk, och Harry knullade sedan hans tighta rosa rövhål. Efter att båda kommit så kystes de, och sen tittade de upp i taket och tänkte på hur underbart det varit. Sen somnade de i varandras armar...

Image

De vaknade av att en familjärt anskte stirrade ner på dom, det var Albus Dumbledore!

"Najs me lite icke-heteronormativt samlag på den här skolan! Det får det att pyra i mina tyska nerver! Fy fan, 200 poäng till Gryffindor och Slytherin!"


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

Najs me lite icke-heteronormativt samlag på den här skolan

XD


   
SvaraCitera

McLuver:

Eftersom Hagrid var ute och jagade hipogrifer så smög de in i hans stuga, och la sig i Hagrids säng.

Åh, jag älskar humorn <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

ighta rosa rövhål

McLuver:

"Najs me lite icke-heteronormativt samlag på den här skolan! Det får det att pyra i mina tyska nerver! Fy fan, 200 poäng till Gryffindor och Slytherin!"

x)


   
SvaraCitera

McLuver:

Fy fan, 200 poäng till Gryffindor och Slytherin!

Hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att du kunde ha beskrivit sexakten lite mer utförligt, jag vill ha mer [bigsmile]


   
SvaraCitera

haha va mobbat <3


   
SvaraCitera

McLuver:

"Najs me lite icke-heteronormativt samlag på den här skolan! Det får det att pyra i mina tyska nerver! Fy fan, 200 poäng till Gryffindor och Slytherin!"

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

HAHAHAHA vilken jävla bild! xD


   
SvaraCitera
Hando

McLuver:

Eftersom Hagrid var ute och jagade hipogrifer så smög de in i hans stuga, och la sig i Hagrids säng.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Det här är all HPDM-fanfiction i ett nötskal; med ett roande avslut.

/Rivfader


   
SvaraCitera

McLuver:

"Najs me lite icke-heteronormativt samlag på den här skolan! Det får det att pyra i mina tyska nerver! Fy fan, 200 poäng till Gryffindor och Slytherin!"

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Najs me lite icke-heteronormativt samlag på den här skolan! Det får det att pyra i mina tyska nerver! Fy fan, 200 poäng till Gryffindor och Slytherin!"

[love]


   
SvaraCitera

Underbart. Fullständigt underbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar bilderna![love]


   
SvaraCitera