Aviseringar
Rensa alla

harry potter and the deathly hallows, vad tycker ni?


Ämnesstartare

Vad tycker ni om den sista filmen? Slutade den som ni ville/trodde?

Var den bättre/sämre än de andra filmerna?


   
Citera

[smile]


   
SvaraCitera

Harry dör
Ron är voldemort


   
SvaraCitera

Jättebra![smile]


   
SvaraCitera

ska se den på fredag i bögig 3-d. längtar dock!! älskar inte filmerna men har växt upp med dem och det är klassikt. fast man har ju läst böckerna och vet vad som händer

längtar dock över att se snape vara hjälpte, han är så grym!!


   
SvaraCitera

novemberbarn:

Slutade den som ni ville/trodde?

Vem visste inte på förhand hur den skulle sluta? ;p


   
SvaraCitera

Buddah:

Vem visste inte på förhand hur den skulle sluta? ;p

De som inte läst böckerna [crazy]

Och nä, har inte sett den. Ska dock se den pga: Tobbish vill. Jag är en toffla. Hoppas att alla hetsgråtande fjantar har slutat gå när vi ska, bah. Ska förvisso 2-3 andra personer med, de lär inte gråta. Jag kan få sitta i mitten = slipper gråtande töntar. [y][crazy]


   
SvaraCitera
elinc

Nintendo:

hetsgråtande fjantar

Igår satt folk och grät och klappade händerna om vartannat. Inte så kul.. Dessutom var dom utklädda


   
SvaraCitera

Nintendo:

De som inte läst böckerna

Den som haft internet sen böckerna kom ut kan inte ha missat det ;p Lite som att inte veta att Jesus dör för att man inte har läst bibeln.


   
SvaraCitera

elinc:

Igår satt folk och grät och klappade händerna om vartannat. Inte så kul.. Dessutom var dom utklädda

Åherregud [cry]

Buddah:

Den som haft internet sen böckerna kom ut kan inte ha missat det ;p Lite som att inte veta att Jesus dör för att man inte har läst bibeln.

Jag känner människor som ej vet [mad] De nyttjar internet. Några av dem har till och med tänkt att se sista filmen [crazy]


   
SvaraCitera
Yaren

Jag såg tvåan igår i 3d, den var jättbra!
Tycker även att epilogen var bra som inte var lika bra i boken, men den var nice i filmen 🙂


   
SvaraCitera

Jag tyckte om filmen. Storyn är bra. Kan inte låta bli att jämföra den med boken dock (som är 100000ggr bättre). Tycker att mycket saknades.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag känner människor som ej vet De nyttjar internet. Några av dem har till och med tänkt att se sista filmen

Jag hoppas de inte tar med sig stenarna de bor under till biografen [wink]


   
SvaraCitera

Buddah:

Jag hoppas de inte tar med sig stenarna de bor under till biografen

Tror faktiskt att man måste ha ett visst intresse eller barn i som bor hemma för att veta hur Harry Potter slutar [wink]


   
SvaraCitera

Såg sista filmen idag. Den är en av de bästa i serien.

Har växt upp med både böckerna och filmerna, sorgligt att det är över. [cry]


   
SvaraCitera