Aviseringar
Rensa alla

Harry Potter och halvblodsprinsen


McLuver:

Nej men hon som spelar Hermione har sagt upp sig för hon vill göra andra roller och orkar inte med mer filmer,

Ingen större förlust egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hermaini är söt[blush] jag är nog lite kär i henne.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte läst böckerna men gillar filmerna. ska se filmen nästa vecka 🙁 men vadå hon dör??[chocked]


   
SvaraCitera

Har inte sett den än, skall göra det i helgen, och jag blev också jätteförvånad när ni skrev att Hermione dog! [sad]

McLuver:

istället för dumbledore. [y]

Är iofs bra att Dubledore får leva kvar, om så är fallet. Blev jätteledsen när jag läste boken och han dog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Har inte sett den än, skall göra det i helgen, och jag blev också jätteförvånad när ni skrev att Hermione dog! [sad]

det konstiga är att hon finns fortfarnde med på cast listan på film 7:I och 7:II[confused]
http://www.imdb.com/title/tt0926084/


   
SvaraCitera

LikeAZeppelin:

det konstiga är att hon finns fortfarnde med på cast listan på film 7:I och 7:II[confused]
http://www.imdb.com/title/tt0926084/

Okej, konstigt ;o Det enda jag kan tänka mig i så fall är att hon kommer vara med i någon flashback.


   
SvaraCitera

Jag var nyss och såg filmen och det var en besvikelse tyckte jag. sämst av alla filmerna och boken var klart bättre
jävla kärleks tjaffs 130min och 20min hade dem fått i lite action
tyckte dem fan kunde klämma in mer av flykten från slottet

Om det inte var för emma watson är så otroligt snygg hade dne här filmen varit värdelööööööös


   
SvaraCitera

McLuver:

Nej men hon som spelar Hermione har sagt upp sig för hon vill göra andra roller

Lycka till med det. Hon kommer för alltid att förknippas med Hermoine och sen kommer det gå åt helvete för henne, precis som med alla andra barnstjärnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska se den imorgon [smile]


   
SvaraCitera

haha, när fan dör hermione?

*SPOILER* Dold text: Filmen slutar ju med att harry, ron och hermione står upp på en balkong och ser nå fågel flyga iväg, eller driver ni bara? *SPOILER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexscenen var ganska het, när harry och hermoine hade sex[smile]


   
SvaraCitera

jag såg den, jag såg den, jag såg den! [cool]
har inte läst böckerna, så jag har ingenting att jämföra med och förresten så ska man försöka med att inte jämföra bok och film. *försöka pränta in i huvudet* [blush]
nämen den var bra, sorgligt slut och så, dock.


   
SvaraCitera

hade dom sex ? inte kan väl dom ha sex ien barn film typ väl eller kan du beskriva hur dom gjorde mer specifikt

Yogi:

sexscenen var ganska het, när harry och hermoine hade sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hermione dör inte.


   
SvaraCitera
kachin

hjahaha bästa tråden på länge [love]


   
SvaraCitera