Aviseringar
Rensa alla

hårväxt


Ämnesstartare

Speltidning:

För att han inte har provat, annars skulle han uppenbarligen inte ha ett sådant namn.

Nej, det är det jag tänker också. Jag har provat ett flertal droger som alla fungerat mycket bra. Vad kan han ha fått ett sånt namn ifrån?


   
SvaraCitera

Speltidning:

skulle jag vara tvungen att toppa mycket om jag aldrig har gjort det förut? För det vill jag inte...

Ne, tror inte det 🙂 brukar själv inte toppa mitt hår alls.. Kör på morötter då jag hört att det fungerar.. Sen harjag slutat tvätta håret varje dag och jag undviker att knyta tofsen hårt (då det kan slita ut rötterna har jag för mig).
Sen ska man då ochd å massera hårrötterna med fingrarna, lite lätt, det får dom att "sätta igång" :p

Finns många knep, beror dock på vad man har för hårtyp skulle jag tro[smile]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Vad kan han ha fått ett sånt namn ifrån?

Möjligtvis så har han kollat på för mycket propaganda mot droger, eller så har han helt enkelt ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Möjligtvis så har han kollat på för mycket propaganda mot droger, eller så har han helt enkelt ingen aning.

lr så har han själv puffat po hash pippan lite for många ggr hehe så han fot en psychos


   
SvaraCitera

detberorpå:

Ne, tror inte det 🙂 brukar själv inte toppa mitt hår alls

Ah vad bra, jag tvättar inte heller håret varje gång jag dushar, kanske bara 1-2 gånger i veckan med shampo. Slutade klippa mig för nästan 2 år sen och har det i hästsvans nu.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

lr så har han själv puffat po hash pippan lite for många ggr hehe så han fot en psychos

Mycket troligt, det är ju tydligen väldigt vanligt enligt vissa "filmer".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Mycket troligt, det är ju tydligen väldigt vanligt enligt vissa "filmer".

ja har sjelv en nu d är ganska så jobigt


   
SvaraCitera

Speltidning:

1-2 gånger i veckan med shampo.

bra, max 3 ggr/v.

Speltidning:

Slutade klippa mig för nästan 2 år sen och har det i hästsvans nu.

naw[cute] hoppla


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Det beror på hur stor kuk man har och hur snabbt den växer

fan[sad]
Image
Dold text: jag på bilden[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

För att han inte har provat, annars skulle han uppenbarligen inte ha ett sådant namn.

jag tog namnet för att jag älskade låten : drugs never work... det va längesen 😛


   
SvaraCitera

DrugsNeverWork:

jag tog namnet för att jag älskade låten : drugs never work... det va längesen 😛

Det kan ju inte vara särskilt längesen då du typ är max 12 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Det kan ju inte vara särskilt längesen då du typ är max 12 år

jag är 13, varför kan det inte vara så länge sen? man börjar ju inte direkt lyssna på musik när man är 10 [surprised]


   
SvaraCitera

DrugsNeverWork:

jag är 13, varför kan det inte vara så länge sen? man börjar ju inte direkt lyssna på musik när man är 10 [surprised]

13 år är ingen lång tid


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera