Aviseringar
Rensa alla

Hasch och marijuana


Ämnesstartare

Tycker inte ni att det borde bli lagligt? seriöst det är inte så jävla mycket farligare än alcohol och det slitter inte lika mycket på hälsan. Kanske på hjärnan däremot. Men det är ju fan som läkemedel man mår bra efter att ha rökt det man får sig ett par roliga skratt. Och man blir inte sne som på alcohol. Jag har sagt mitt vill höra andras åsikter också.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Finns redan en massa trådar om samma sak.

RaLLeB:

Men det är ju fan som läkemedel man mår bra efter att ha rökt det man får sig ett par roliga skratt.

Det där gäller nästan alla droger så lite klent argument.


   
SvaraCitera
smisk

äh, d e jö d förbjudna såm jör d heftit [wink][wink][wink][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

RaLLeB:

Kanske på hjärnan däremot.

Hurdå menar du?


   
SvaraCitera

Jo jag tycker det borde vara lagligt.


   
SvaraCitera

Fast skulle nog inte använda mig av det själv...


   
SvaraCitera

Jag har ingen avsikt för att bruka det, så jag skiter fullständigt i om det är lagligt eller ej


   
SvaraCitera

RaLLeB:

Tycker inte ni att det borde bli lagligt? seriöst det är inte så jävla mycket farligare än alcohol

Nej det borde inte vara lagligt.
Nej, det är möjligt att det inte är farligare. Men det ÄR farligt och det behövs inte mer skit som folk kan skada sig med. Ät en morot istället.

Alkohol hade varit olagligt idag om det inte handlade om en kultur fråga.

Jag önskar nästan även att cigg var olagligt. Smakar illa, luktar förskräckligt illa, skadar folk i omgivningen, ger canser och andra hälsoproblem och ger INGEN njutning what so ever.
Dom som röker som inte har förstånd i huvudet kan nu sitta och skriva att jag bara har fel fel fel och att det är jätta gott med rök i munnen och att man dofftar rosor efteråt och att det inte alls är skadligt. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Jag önskar nästan även att cigg var olagligt.

jo men cigg är ju dödligt. det är ju inte majja


   
SvaraCitera

MikaelH:

Alkohol hade varit olagligt idag om det inte handlade om en kultur fråga.

Tycker du att alkohol borde vara olagligt?

Jag ser hellre att cannabis är lagligt än att alkohol är det om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Men det ÄR farligt

Det är en rik organiserad brottslighet också, jag skulle påstå att det till och med är farligare..

MikaelH:

det behövs inte mer skit

ingen har sagt något om att föra in nya droger i samhället..

MikaelH:

Alkohol hade varit olagligt idag om det inte handlade om en kultur fråga.

alkohol hade varit olagligt om inte organiserad brottslighet hade blivit rika som satan av att sälja det så det har inget med kultur att göra.


   
SvaraCitera

Finns redan trådar om det här.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera