Aviseringar
Rensa alla

hat


Ämnesstartare

sprid hat                                                                  


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

um har varit tråkigast idag och sen vill redaktionen ha kärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

awardsen kommer att bli sämst för alla är tråkiga pk-monster


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Va inte så negativ. Och såklart forumet är tyst på en vanlig vardag. Alla är upptagna med deras vanor. 


   
SvaraCitera

för mig osökt till en av Henrik Möllers verk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela UM är juh redan Pk, jag är på att ta bort regel 4 och 6, men du är så otroligt feg och sitter och snackar om folk utan deras närvaro på tinychat och skulle aldrig våga med deras närvarande utan att bli skyddad av UM's regler och stadgar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, hat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar det mesta idag
Kan folk bara sluta vara idioter
Ni förstör min livskvalitet era arslehål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*stirrar hatiskt på valrossen i badkaret*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supreme Dude: du är så otroligt feg och sitter och snackar om folk utan deras närvaro på tinychat och skulle aldrig våga med deras närvarande utan att bli skyddad av UM's regler och stadgar

om du inte inser ironin i att skapa ett anonymt konto för att kalla någon feg, och sedan avregistrera sig, så känner jag nog att det var befogat att snacka skit om dig ifall det är något jag har gjort. 

väl hatat i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har jag ont i magen. hata magont. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rhffgc:
om du inte inser ironin i att skapa ett anonymt konto för att kalla någon feg, och sedan avregistrera sig, så känner jag nog att det var befogat att snacka skit om dig ifall det är något jag har gjort.

väl hatat i alla fall!

Jag var absolut inte anonym, jag hade en gammal profilbild och upptog en gammal konversation också innan jag avregga mig, Supreme Dude var ett värdelöst namn därför så avregga jag mig en stund efter, det var hur som helst inte så jag mena, det är kukigt och fegt att göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Silver Surfer:
Jag var absolut inte anonym, jag hade en gammal profilbild och upptog en gammal konversation också innan jag avregga mig, Supreme Dude var ett värdelöst namn därför så avregga jag mig en stund efter, det var hur som helst inte så jag mena, det är kukigt och fegt att göra det

vad är det du har för dig att jag har sagt? brukar inte säga saker om folk som jag inte har varit öppen om mot dem.  det fanns ingen profilbild när jag såg inlägget eftersom användaren var avreggad i alla fall. 


   
SvaraCitera