Aviseringar
Rensa alla

Hat-tråden revived


Ämnesstartare

I denna tråden skriver vi fem saker som vi hatar. Man kan hata vadsomhelst men inte enskilda personer. Man får inte heller kommentera vad de andra hatar eftersom våra åsikter troligen kommer strida med varandra. Det som man hatar mest kommer på första plats osv.

Min hatlista:

  1. Jag fullkomligt hatar när folk sjunger med på reklamjingels på sin fritid och förpestar allas liv (t.ex flygresor).
  2. Jag hatar allt kollektivt (bussarna t.ex).
  3. Jag hatar statligt ägande (systembolaget, sf, SYSTEMBOLAGET, sj) allting är på s wtf.
  4. Jag hatar när folk kör sakta (i Malmö får man bara köra i 40 km/h och det gör mig galen).
  5. Och som ni alla visste hatar jag stökiga rum.

OBS: vet att det fanns en liknande hat-tråd innan men denna är lite annorlunda så yolo wöö.


   
Citera
Ämnesstartare

hatar de som tar av sig skorna då man åker tåg Söt

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Fulla människor, rent generellt.

2. Religion.

3. Folk som använder hörlurar som läcker i kollektivtrafiken.

4. Korkade människor.

5. Stockholmare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

optimister
politiker
journalister
fanatiker
trafikanter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som tror att de är bättre än andra för att de går på en gymnasieskola med "hög status"


   
SvaraCitera
Demor

1. Pensionärer.
2. Fulla äldre personer
3. När skit inte funkar
4. Tattare
5. Bortskämda ungar som tror dem är bättre än mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demor: 1. Pensionärer.

HHAAHAHA, ursäkta men fick mig ett riktigt gött IRL-garv på den där! Glatt skålande

OnT: Hatar mycket. Får se om jag kan lista allt sen!


   
SvaraCitera

1. Religion
2. Människor som t.ex. jobbar på soc, arbetsförmedlingen, vårdcentraler, systembolag etc etc
3. Människor som inte beter sig professionellt, alternativt neutrala när dom har sociala jobb
4. Mitt liv
5. Människor som inte respekterar mina sociala förhindringar, t.ex. ständig kontakt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hat är inte destruktivt, jag är konstruktiv, därför hatar jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv föredrog jag tex apoteket när det var statligt och det var möjligt för tex min farfar att få sin medicin samma dag som han behövde den. När läkemedel var något en läkare ordinerade åt en och inget man fick lära sig om på tevereklam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar när folk förväxlar logik med sunt förnuft eller allmän opinion

hatar ensamhet

hatar snålhet, långsinthet, obefogad stolthet

hatar överdriven seriositet

hatar regler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Själv föredrog jag tex apoteket när det var statligt och det var möjligt för tex min farfar att få sin medicin samma dag som han behövde den. När läkemedel var något en läkare ordinerade åt en och inget man fick lära sig om på tevereklam.

Word up!

Borgare alltså...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar nya lagar som förstör för mig fast jag är ung och de inte borde gälla mig


   
SvaraCitera
Exner

Folk som inte inser att de har särskilda regler för hur man får bryta mot regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Folk som inte inser att de har särskilda regler för hur man får bryta mot regler.

mm lr:

folk som tror att negation av regler är självständighet


   
SvaraCitera