Aviseringar
Rensa alla

Hat-tråden.


Ämnesstartare

En hattråd.
Ni som har haft en dålig dag alternativt är rentav bitterfittiga kan gärna ta ut er ilska här.

Jag kan börja med att ta ut mitt hat på de "populära" ungarna i min årskurs som delat upp sig i två grupper som har typ världens största bråk på facebook. På facebook. Min vän som inte är involverad i detta kommenterar på en av statusarna där det hela utspelar sig på att de involverade kanske borde bli vänner igen och inte bråka nu när det är jul o allt. Han får som svar "Hahah du skulle fan alldrig våga säga de där irl". (detta får även flera "likes")
För övrigt så kan jag tillägga att hela bråket handlade om några tjejer som uppträdde på skolavslutningen sjöng falskt eller ej.
VÄX UPP


   
Citera
Ämnesstartare

hatar mänskligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klickade glatt in mig på den här tråden men kom inte på något att skriva. Känner inte något hat nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar det jävla cpt som håller på och städar här. Hur fan ska man kunna göra något produktivt på fritiden när folk bara gömmer undan en grejer hela tiden. Jag hatar mina så kallade medmänniskor [mad]

så nu känns det inte bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar mina lår och min rumpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar ingenting, är en lycklig och harmonisk människa.


   
SvaraCitera
KSENIA

ville verkligen skriva något här, men kom ej på något hat..... jävla skitfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just nu hatar jag att vara ensam. Och mörker. Hänger väl ihop lite kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

ville verkligen skriva något här, men kom ej på något hat..... jävla skitfan

Aa jävla helvete när man inte har något att ogilla. D e synd om människorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att det är jättesvårt att få jobb om man inte har typ minst 5 års erfarenhet och högskoleutbildning [mad]


   
SvaraCitera
KSENIA

respons:

Aa jävla helvete när man inte har något att ogilla. D e synd om människorna.

Ja, asjobbigt ju fyfan [shake]

enhimmelskdrog:

hatar att det är jättesvårt att få jobb om man inte har typ minst 5 års erfarenhet och högskoleutbildning [mad]

Hatade också detta i min ungdom. [mad][mad][mad] Sedan pluggade jag på bögskolan och fick jobb innan jag ens var klar, hatar därför inte detta längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

Sedan pluggade jag på bögskolan och fick jobb innan jag ens var klar

lol [crazy] vad jobbar du med/som?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hatar att det är jättesvårt att få jobb om man inte har typ minst 5 års erfarenhet och högskoleutbildning

Usch, här sitter jag o klagar om världens småproblem när det finns folk som faktist har problem..
Vad hade du tänkt jobba med?


   
SvaraCitera
KSENIA

enhimmelskdrog:

lol [crazy] vad jobbar du med/som?

är nu: högstadielärare i svenska och engelska

ska dock plugga vidare inom en snar framtid så att jag får min lärarexamen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Klickade glatt in mig på den här tråden men kom inte på något att skriva. Känner inte något hat nu.

KSENIA:

ville verkligen skriva något här, men kom ej på något hat..... jävla skitfan

det kommer.


   
SvaraCitera