Aviseringar
Rensa alla

Hata Bröst


Ämnesstartare

jag önskar att jag var bröstlös. jag önskar att min överkropp var neutral. jag önskar att det inte satt någonting mitt på den man ska akta sig för att visa för mycket av. jag önskar jag slapp den kroppsdel som kan granskas, bedömas, vara i vägen och synas för mycket. jag önskar kvinnor inte hade bröst. jag önskar bröst betydde ingenting, inte var mer än en navel, en leverfläck

så önskar jag det var.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

upp till kamp och visa pattarna, låt dom hänga slänga och vara i vägen, låt dom peta folk i ögonen, låt dom flyga i vinden, gör bröst till leverfläckar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]Vadan detta nu helt plötsligt?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

upp till kamp och visa pattarna, låt dom hänga slänga och vara i vägen, låt dom peta folk i ögonen, låt dom flyga i vinden, gör bröst till leverfläckar

Du kan ju börja [wink] Visa vart skåpet ska stå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan hålla med rätt mkt här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skär bort dem då om de bara är problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med bröst är inte ens snyggt. är glad att jag föddes till kille.

euw på det äckliga könet.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

tack kram

kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

det suger att ha bröst.

Jag består visserligen inte av honkön, men min uppfattning har alltid varit att det som suger är dom killar, män, gubbar, pojkar, whatever som bara ser ett par bröst och inte en faktisk person när dom pratar med någon av motsatt kön.

Fast vad vet jag, jag kanske har fel?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

men min uppfattning har alltid varit att det som suger är dom killar, män, gubbar, pojkar, whatever som bara ser ett par bröst och inte en faktisk person när dom pratar med någon av motsatt kön.

ja, egentligen menar jag Hata Män

men bröst ska inte vara mer än leverfläckar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte bara männen det är fel på. det är fel på kvinnor också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

det är inte bara männen det är fel på. det är fel på kvinnor också.

Självklart, men av allt att döma är det ju fel på fler män än vad det är på kvinnor[ops]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brösten borde växa fram under graviditeten och försvinna efter amningstiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

brösten borde växa fram under graviditeten och försvinna efter amningstiden

Detta fick mig att skratta, men det som fick mig att skratta ännu mer var att jag först läste att dom borde växa fram på ryggen[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Detta fick mig att skratta, men det som fick mig att skratta ännu mer var att jag först läste att dom borde växa fram på ryggen[bigsmile]

[love]

varför inte. som en kudde.


   
SvaraCitera