Aviseringar
Rensa alla

Hata Bröst


Ämnesstartare

Tror jag förstår lite.
Verkar vara en väldans massa krav och ångest kring dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sagt det förut: får jag en dotter som utvecklar stora pattar ska jag axla rollen som mr_aggressiv_pappa, och sätta upp så jävla många barnspärrar på datorn att hon bara kan läsa nyhetsmedier, nationalencyklopedin och puffa mamma på facebook. I helvete att hon ska bli någon sorts internetbaserad version av ett traffickingoffer, där tuttarna är fokus för hela hennes person 24/7. Detsamma gäller krogen. Ska ha viktiga samtal med temat: "min dotter, du kommer nu bli utnyttjad av unga pojkar fram tills 20-årsåldern, tills du lär dig att hantera dessa på ett vettigt sätt, t ex genom att krossa deras hjärtan, anmäla dem eller använda dina high heels". Bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

och puffa mamma på facebook

[love]


   
SvaraCitera

+ 1, litet.

Dessutom är det stundvis arbetsamt att ha bröst i träningssammanhang, då ej bara för att de kan tänkas vara i vägen.

Det är arbetsamt när vissa yngre hanar jag tränar kampsport känner sig obekväma med att ha handen på min bröstkorg nära där mina bröst sitter, vilket krävs i olika övningar, eftersom de skall vara så jävla laddade.

Jag anstränger mig då för att verka extra avslappnad och som att inte bry mig alls (jag bryr mig ej heller, jag skulle inte tänkt på det alls om inte jag läste av vånda inför detta i motpartens kroppsspråk och ansikte [crazy]) för att förebygga spänd stämning. Jag har ingen lust att ha sådan spänd stämning i min träningshall. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker i och för sig att mina bröst är snygga och rätt mysiga men de är mer i vägen. Vill ha dem litet mindre.

Ännu mer sur över hela grejen att det är som mest nödvändigast att gömma dem och att de skall vara något slags mytomspunnet sjömonster typ. DET ÄR BRÖST. Jag vill kunna bada utan att min jämlikhet med männen skall riskera att jag blir utkastad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

a

haha men allt det där kan ju hända med små bröst också, hoppas att du får en dotter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha men allt det där kan ju hända med små bröst också, hoppas att du får en dotter.

[sad] känns som att risken ökar och minskar expontentiellt med tuttstorleken ändå.

kompis: "när jag hör min 15-åriga dotter knulla på övervåningen med sin första "pojkvän" kommer jag fan lacka". [love] ok, roligare om man känner honom. vet inte vad han menar med lacka... men det var kul då iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

vet inte vad han menar med lacka.

[love]

Pickaboo:

"när jag hör min 15-åriga dotter knulla på övervåningen med sin första "pojkvän" kommer jag fan lacka"

usch men sådant vill man ju inte höra ändå [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Quint:

Du kan ju börja [wink] Visa vart skåpet ska stå.

Käft. Inte ok att objektifiera kvinnors kroppar. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[love]

tänker mig det lite som en sån där klassisk dålig svensk filmreplik, typ i stil med tomten är far till alla barnen.

"men nu får ni väl för FA-AAN ta å ge er där uppe!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min dejtkvinna la upp en studiobild på fb där hennes fantastiska kurvor syndes, och tro på fan att inte en spansk muskelhunk vid namn "fernando" gillar den. jag menar, jag ser det ju framför mig...... var tvungen att boka in henne på 2 nya dejter i veckan för att återställa balansen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, får inte ut så mycket av att ha bröst. Ryggproblem, möjligtvis. Onödiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Det är arbetsamt när vissa yngre hanar jag tränar kampsport känner sig obekväma med att ha handen på min bröstkorg nära där mina bröst sitter, vilket krävs i olika övningar, eftersom de skall vara så jävla laddade.

genus:

Jag vill kunna bada utan att min jämlikhet med männen skall riskera att jag blir utkastad.

UPP TILL KAMP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är rätt absurt att man måste skyla sin kropp över huvud taget.

Men, ja, ni har ju ytterligare problematik. Trist att komma tillbaka från Pride och slås av att utanför är folk fortfarande dumma i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner du av det själv Artie, eller är det bara observerat fenomen som går emot det högre goda för dig?

Tycker det verkar jobbigt att ha och springa med.

Fly till vildmarken osv. Har haft samma tankar som Pickaboo ang. en ev. dotter. :@


   
SvaraCitera