Aviseringar
Rensa alla

hata julen


Ämnesstartare

I hate UUUUUUU


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

då e vi 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker undvika jobbig släkt genom volontärarbete. Jobbig släkt blir förbannad. Giriga *****.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onda jävel[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller tycker om när det firas på riktigt med massa släkt och massa mat
men inte när det bara är jag, pappa och bror
för det är dödens tråkigt och sjukt deprimerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Längtar tills (om) jag bildar en egen familj och får skapa mina egna traditioner... Då ska julen handla mer om kärlek inte som det är nu. Nu är julen bara en extra inkomst och jobbiga tack samtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julen är ju mysig. Fast om jag inte haft mina kusiner så hade julafton inte varit vidare kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar inte jul i grund och botten, mer vad många gör den till.
Att ge skräpsaker bara för att man ska äcklar mig.
Det kan vara en fin gest, ett sätt att visa att man tycker om någon, en trevlig tradition att följa. Julklappar alltså.
Men nu är det inte så. Nu handlar det bara om hysterisk shopping.
Vill skrika. Bränna paket.


   
SvaraCitera

Ser fram emot att baka lussebullar och dricka massa julmust o spela spel med familjen 🙂 Bryr mig inte om resten


   
SvaraCitera
höna

hatar julpynt iallafall så jävla fult

&sa=X&ei=7NjcTriBAfCO4gTJ8aXIBA&ved=0CA4Q8wc&usg=AFQjCNE6neCHyb2N80T-YRcenfY7jC5jPQ" alt="Image">​

&sa=X&ei=R9ncTumbCMWg4gSM9-H_CQ&ved=0CAwQ8wc&usg=AFQjCNF3pu8L51BT03SaXW0C5HQ57nt9Hw" alt="Image">


   
SvaraCitera

Gillar heller inte julen. Jag tycker den ska läggas ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte heller så mycket för julen. skulle helst slippa fira den =(

sen hatar jag hela grejen med att man måste köpa massa presenter till varandra bara för att. ush va jobbigt.[sad]


   
SvaraCitera

Gillar julen, skitmysig högtid. Gillar dock inte julklappshetsen. har blivit så gammal att jag numer köper det jag vill ha själv och det andra jag önskar mig är för dyrt för att man ska våga önska sig det. Men gillar julstämning, glögg, pepparkaksbak och lussekatter i ugnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte kommit på en enda julklapp dslkfdddd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gott m lussekatt


   
SvaraCitera