Aviseringar
Rensa alla

Hata mobbning


Ämnesstartare

Hej, varför håller folk på att mobbar andra. Jag vet hur det känns att blir mobbad. Jag är van vid att blir mobbad för blir mobbad nästan varje dag. Man ska inte behöva blir van vid mobbning. Vi måste försöka stoppa mobbning för att jag jobba med att stoppa mobbning och behöver all hjälp som jag kan få. Jag vet med att det är 40-50 ungdomar som ta livet av sig varje år för att dom blir mobbade och pallar inte leva mer. Det måste vi stoppa för att alla ska ju har rätt till att leva. Har jag inte rätt??? Ni få rätta mig isåfall för att jag tycker att jag har rätt och om ni vill hjälpa mig med detta då kan ni ge mig förslag på hur jag kan göra för att stoppa det en gång för alla. Som vanligt blir jag glad för alla förslag som jag få. 


   
Citera

hur blir du mobbad? har själv blivit mobbad på skitforumet flashback och har till och med blivit utslängd därifrån bara för att jag är invandrare.


   
SvaraCitera

käften:
hur blir du mobbad? har själv blivit mobbad på skitforumet flashback och har till och med blivit utslängd därifrån bara för att jag är invandrare.

du blev inte utkastad för du är invandrare


   
SvaraCitera

käften:
hur blir du mobbad? har själv blivit mobbad på skitforumet flashback och har till och med blivit utslängd därifrån bara för att jag är invandrare.

ingen jävla chans att du blev utslängd för du är invandrare jag är själv invandrare men jag är där och har varit där i snart 2 månader och precis inte hållit det hemlig att jag är invandrare


   
SvaraCitera

JAG BLEV VISST BANNAD OCH ALLA SOM SÄGER ATT JAG INTE BLEV DET ÄR PEDOFILER OCH RASSSAR!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera