Aviseringar
Rensa alla

hata när mat ramlar ner i boobsen


hur lyckas du ens??

tror jag ba lyckats få en kidneyböna dit, fast d va för att d va ngn som kastade. jagade hnm genom hela elevhemmet och han låste in sig i duschen pga: rädsla


   
SvaraCitera

koalan:
047204abe15c4948c0ca3a282d59144c.jpg

de e värt d

är d hennes nippels man ser....?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
hur lyckas du ens??

tror jag ba lyckats få en kidneyböna dit, fast d va för att d va ngn som kastade. jagade hnm genom hela elevhemmet och han låste in sig i duschen pga: rädsla

halvlåg i soffan och åt och kände hur 500g mat samlade sig i boobsen. kns som om maten söker sig dit

HAHA varu arg? var en gng på kurs och vi alla skulle presentera oss, sådär satt i ring och skulle lära känna varandra. 1 kille tänkte shämta me mig och kastade sudd som ramlade precis i behån. aldrig sett ngn rodna så hårt som han gjorde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är jag som styr maten med mina tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Ja sjukt jobbigt. Därför jag inte har bh på mig hemma.

eller hur? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

eller hur? 🙁

Mhm, värst när jag äter pölsa och det bara rinner överallt, har börjat med att lägga stänkskydd i form av plastfolie över boobsen så jag iaf inte behöver duscha efter varje måltid.Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

händer aldrig längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: jagade hnm genom hela elevhemmet och han låste in sig i duschen pga: rädsla

önskade jag hade en sådan effekt när jag blir arg, fast nä brukar bli skrattad åt och hölld i luften sådär som mowgli blir av baloo 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Mhm, värst när jag äter pölsa och det bara rinner överallt, har börjat med att lägga stänkskydd i form av plastfolie över boobsen så jag iaf inte behöver duscha efter varje måltid.Ledsen

ganska smart ändå! Jag menar plastfolie funkar temporärt iaf (y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ganska smart ändå! Jag menar plastfolie funkar temporärt iaf (y)

Precis, man vill ju inte bära haklapp på nobelmiddan precis.


   
SvaraCitera

Hyllpapper, som den manlige delen av min släkt har som innestående skämt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Precis, man vill ju inte bära haklapp på nobelmiddan precis.

nä bättre med nåt genomskinligt då liksom. bara att hoppas på att det inte reflekteras på nåt sätt 😛


   
SvaraCitera

cuzIcan:

önskade jag hade en sådan effekt när jag blir arg, fast nä brukar bli skrattad åt och hölld i luften sådär som mowgli blir av baloo 

ibland tkr folk det mest är festligt när jag är arg. d varierar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde ej det skedde när man bar burka :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skippa urringning och grejer?
skaffa en liten dammsugare kanske för underhåll


   
SvaraCitera