Aviseringar
Rensa alla

Hata utan anledning


Ämnesstartare

För några veckor sen började jag i en ny skola och kände ingen. Första dagen blev jag placera vid samma bord som en tjej och två killar. Tjejen tittade inte ens på mig när vi skulle diskutera några frågor. Några veckor senare nu är hon samma och jag fattar inte varför.. Asså hur kan man hata en utan någon anledning eller ogilla starkt. Fattar verkligen inte varför så ni får gärna svara om ni vet!!
Det är ju inte så att jag bryr mig så mycket då jag hänger med andra men man undrar ju...


   
Citera

hon kanske blir nervös av dig bara


   
SvaraCitera

Vissa människor har sina problem så att säga


   
SvaraCitera
Haien

Hon kanske är avundsjuk på något som du har? Är du väldigt snygg kanske? Har du kanske många vänner eller pojk/flickvän? 

Annars så vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Hon kanske är avundsjuk på något som du har? Är du väldigt snygg kanske? Har du kanske många vänner eller pojk/flickvän? 

Annars så vet jag inte.

Känns ju lite konstigt att hon ska döma ut mig efter nån sekund bara för att vi blev placerade vid samma bänk just den dagen (2 killar satt där också). Och hur skulle hon veta allt det där när vi inte ens pratat :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt de jag hänger med så är hon en sån person som älskar uppmärksamhet och hon hänger mycket med killarna i klassen också


   
SvaraCitera

hon kanske kände sig hotad att du skulle få upprmäksamheten istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hdfgsgf:
hon kanske kände sig hotad att du skulle få upprmäksamheten istället?

hmm, men varför skulle hon tro det? 


   
SvaraCitera

jackie97:

hmm, men varför skulle hon tro det? 

För att du luktar konstigt och alla stirrar å viskar bakom ryggen på dig typ? s:


   
SvaraCitera

jackie97:

hmm, men varför skulle hon tro det? 

hon är kontrollerande, fulare, inte lika rolig att va med... jag e också sån blir lätt avundsjuk på andra tjejer o känner mig hotad


   
SvaraCitera
Haien

jackie97:

Känns ju lite konstigt att hon ska döma ut mig efter nån sekund bara för att vi blev placerade vid samma bänk just den dagen (2 killar satt där också). Och hur skulle hon veta allt det där när vi inte ens pratat :S

Jag vet inte... Vissa människor är speciella:$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hdfgsgf:

hon är kontrollerande, fulare, inte lika rolig att va med... jag e också sån blir lätt avundsjuk på andra tjejer o känner mig hotad

Okej, tack för svaret! Fortfarande lite chockad över att hon dömde mig så snabbt... Har ju andra vänner i klassen men har bara svårt att förstå hur hon tänkerSkeptisk Skulle ju vara försåtligt om jag skulle gjort något taskigt mot henne men liksom man kan inte göra något taskigt innan man ens vet vem personer är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nahual:

För att du luktar konstigt och alla stirrar å viskar bakom ryggen på dig typ? s:

Hahaha nää har god hygienIcke!


   
SvaraCitera

jackie97:

Okej, tack för svaret! Fortfarande lite chockad över att hon dömde mig så snabbt... Har ju andra vänner i klassen men har bara svårt att förstå hur hon tänkerSkeptisk Skulle ju vara försåtligt om jag skulle gjort något taskigt mot henne men liksom man kan inte göra något taskigt innan man ens vet vem personer är

men jag blir bara osäker runt snygga tjejer, de är ju sånna tjejer som lätt fått uppmärksamhet från killar o att killar gillar dem.. då känner jag att jag måste trycker ner dem


   
SvaraCitera

jag känner bara att jag vill att killar ska tittapå MIG istället för de andra tjejerna...de är horor...hatar horor...det är inte som i verkligheten


   
SvaraCitera