Aviseringar
Rensa alla

Hata utan anledning


Ämnesstartare

hdfgsgf:

men jag blir bara osäker runt snygga tjejer, de är ju sånna tjejer som lätt fått uppmärksamhet från killar o att killar gillar dem.. då känner jag att jag måste trycker ner dem

Vissa killar kollar på mig men inte alls många men skulle nog inte säga att jag lätt får uppmärksamhet från killarRodnar Är lite blyg vilket leder till att jag inte kommunicerar med dem hehe.... 


   
SvaraCitera

jackie97:

Vissa killar kollar på mig men inte alls många men skulle nog inte säga att jag lätt får uppmärksamhet från killarRodnar Är lite blyg vilket leder till att jag inte kommunicerar med dem hehe.... 

ne inte jag heller försöker hålla mig borta från killar så att någon annan kan få de...någon som vill ha de mer. men en del tycker att jag är fin ändå. kan nog få någon annan 🙂


   
SvaraCitera

Håll Käften jackie97 det låter som det är du som har ett uppmärksamhets behov/problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uhuhhuhuhuh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Jag vet inte... Vissa människor är speciella:$

Stalkade upp henne (LOL hahah jag vet) och hitta hennes gamla ask och hon skrev att hon inte var en avundsjuk person när någon frågade och sen skrev hon också att hon inte gillar competition när det kom till någon kille som hon och nån annan tjej höll på med.. 


   
SvaraCitera
Haien

jackie97:

Stalkade upp henne (LOL hahah jag vet) och hitta hennes gamla ask och hon skrev att hon inte var en avundsjuk person när någon frågade och sen skrev hon också att hon inte gillar competition när det kom till någon kille som hon och nån annan tjej höll på med.. 

Mhm, jaja, vi får väl se hur det går senare då.


   
SvaraCitera

Haien:
Hon kanske är avundsjuk på något som du har? Är du väldigt snygg kanske? Har du kanske många vänner eller pojk/flickvän? 

Annars så vet jag inte.

Tror det kan vara mycket möjligt att det har med avundsjuka att göra. Har själv varit med om att andra tjejer varit konstigt hatiska mot mig utan att jag funnit nån rimlig anledning och sedan i efterhand har jag börjat fundera på om inte avundsjuka kunde varit anledningen.


   
SvaraCitera
Haien

Lilla Trollungen:

Tror det kan vara mycket möjligt att det har med avundsjuka att göra. Har själv varit med om att andra tjejer varit konstigt hatiska mot mig utan att jag funnit nån rimlig anledning och sedan i efterhand har jag börjat fundera på om inte avundsjuka kunde varit anledningen.

Vad var de avundsjuka på i din situation?


   
SvaraCitera

Haien:

Vad var de avundsjuka på i din situation?

Vet ju inte säkert om det var avundsjuka det handlade om, som sagt bara en fundering, men hur som helst tänker jag mig att avundsjukan kan ha berott på typ bra resultat på prov, sötare, snyggare figur osv...


   
SvaraCitera
Haien

Lilla Trollungen:

Vet ju inte säkert om det var avundsjuka det handlade om, som sagt bara en fundering, men hur som helst tänker jag mig att avundsjukan kan ha berott på typ bra resultat på prov, sötare, snyggare figur osv...

Aha, okej, kan nog mycket väl vara så. Tjejer brukar (av erfarenhet) ofta bry sig mycket om utseende, och jämföra sig med andra...


   
SvaraCitera

Hon kanske kände sig hotad när en annan var där med killarna, vet själv tjejer som tycker att dom äger killarna och ingen tjej får gå nära. Så kanske var därför?


   
SvaraCitera