Aviseringar
Rensa alla

Hatad?


Ämnesstartare

Jag vet att jag har skrivit ett likande inlägg innan om mitt dåliga självförtroende har bara en känsla av att alla hatar mig. Ingen har gjort nåt dirket så det kan vara för jag inte gillar mig själv så att det känns som alla hatar mig .  Jag har vänner och familj som bryr sig om mig men det känns som allt jag gör är fel. Som sagt ingen har gjort nåt men det känns som jag bara förstör för mig själv. Förlåt för mitt slarviga skrivande men hoppas att ni förstår hur jag menar. Vill få allt perfekt och jag vet att det kommer aldrig gå men endå försöker jag.


   
Citera
Ämnesstartare

hur ska jag hata dig när jag inte vet vem du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej inte så jag menar mer bara att jag har dåligt självförtroende det är allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
Jag vet att jag har skrivit ett likande inlägg innan om mitt dåliga självförtroende har bara en känsla av att alla hatar mig. Ingen har gjort nåt dirket så det kan vara för jag inte gillar mig själv så att det känns som alla hatar mig .  Jag har vänner och familj som bryr sig om mig men det känns som allt jag gör är fel. Som sagt ingen har gjort nåt men det känns som jag bara förstör för mig själv. Förlåt för mitt slarviga skrivande men hoppas att ni förstår hur jag menar. Vill få allt perfekt och jag vet att det kommer aldrig gå men endå försöker jag.

Samma sak för mig förut. Du måste bara tänka positivt, inte bry dig om folk tycker illa om dig, sluta behöva passa in; samt VAR DIG SJÄLV!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för ditt svar! Men jag vet inte riktigt vem jag är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
Tack för ditt svar! Men jag vet inte riktigt vem jag är..

Ta reda på det. 

1. Kom på vad du gillar att göra
2. Hitta någon att göra dem sakerna med
3. Prata med andra, kompisar eller något liknande om intressen och hobbys. 
4. Försök hitta din självkänsla, för alla har en.
5.Gör allt detta under skoltid så går det nog snabbast

Och sist, känn efter, tänk till och ställ dig frågan: 'Gillar jag TJEJER eller KILLAR). Förr eller senare kommer du på det, du får väl pröva dig fram eller nåt!

MvH/ Theo 15 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Ta reda på det. 

1. Kom på vad du gillar att göra
2. Hitta någon att göra dem sakerna med
3. Prata med andra, kompisar eller något liknande om intressen och hobbys. 
4. Försök hitta din självkänsla, för alla har en.
5.Gör allt detta under skoltid så går det nog snabbast

Och sist, känn efter, tänk till och ställ dig frågan: 'Gillar jag TJEJER eller KILLAR). Förr eller senare kommer du på det, du får väl pröva dig fram eller nåt!

MvH/ Theo 15 år

Tack för dina råd ska försöka följa dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sure thing! Skicka ett meddelande till mig om du vill ha mer hjälp (vad det än gäller) har gandka mycket erfarenhet av många olika grejer.


   
SvaraCitera

när det känns som om hela världen vilar på dina axlar, stå upp och säg "är det allt du har"? 
ATTITYD vännen! 
Attityd. Säg inte varför jag? säg utmana mig! 
Attityd avgör självförtroendet. DU bestämmer hur ditt liv ska vara. Jaja, det är inte alltid lätt men om du inte gör misstag kan du inte heller fatta ett beslut. Kolla vad är det du stör dig på, vad är felet och så krossa det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
när det känns som om hela världen vilar på dina axlar, stå upp och säg "är det allt du har"? 
ATTITYD vännen! 
Attityd. Säg inte varför jag? säg utmana mig! 
Attityd avgör självförtroendet. DU bestämmer hur ditt liv ska vara. Jaja, det är inte alltid lätt men om du inte gör misstag kan du inte heller fatta ett beslut. Kolla vad är det du stör dig på, vad är felet och så krossa det. 

jävlar vad du är på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

jävlar vad du är på

Håller med, du verkar mer sund i skallen hxiley


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Håller med, du verkar mer sund i skallen hxiley

alltid darling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

alltid darling

Of course.


   
SvaraCitera